عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای سابق ریاست جمهوری که برای شرکت در مرحله دوم انتخابات 1403 در حسینیه جماران حضور یافته بود، به خبرنگار جماران گفت: صندوق الان سرنوشت 4 سال آینده کشور را تعیین می کند، خواهشم از همه مردم عزیز این است که نگویند فرقی نمی کند، حتما فرق می کند، برای آینده فرزندانمان و خودمان و توسعه کشورمان نیاز داریم که حضور گسترده ای داشته باشیم. صندوق رای همیشه تعیین کننده بود، اجازه ندهیم خارج از صندوق رای مسائل کشور پیگیری بشود.

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای سابق ریاست جمهوری که برای شرکت در مرحله دوم انتخابات 1403 در حسینیه جماران حضور یافته بود، به خبرنگار جماران گفت: طبیعی است که حضور گسترده مردم می تواند در سرنوشت آنها تاثیر بگذارد.

بعضی می گویند فرقی نمی کند، ولی خیلی فرق می کند.

ما الان دو دیدگاه متفاوت در صحنه داریم؛ در رابطه با مسائل فرهنگی، مسائل اقتصادی، مسائل بین المللی، مسائل اجتماعی دیدگاه های متفاوتی دارند.

صندوق الان سرنوشت 4 سال آینده کشور را تعیین می کند، خواهشم از همه مردم عزیز این است که نگویند فرقی نمی کند، حتما فرق می کند، برای آینده فرزندانمان و خودمان و توسعه کشورمان نیاز داریم که حضور گسترده ای داشته باشیم.  صندوق رای همیشه تعیین کننده بود، اجازه ندهیم خارج از صندوق رای مسائل کشور پیگیری بشود.

دو دیدگاه واقعا متفاوت هستند، یک دیدگاه در مسائل بین الملل به تعامل اعتقاد دارد، بحث مهمی است، نعامل و روابط اقتصادی، بانکی و بین الملل می تواند برای توسعه ما مفید باشد، مگر کشور می تواند بدون تعامل به توسعه برسد؟

در امور اقتصادی یک دیدگاه معتقد است که باید اقتصادمان را به صورت رقابتی اداره کنیم.

در امور فرهنگی - اجتماعی دخالت کمتر در امور زندگی مردم تفاوت بسیار مهمی بین دو دیدگاه هست.

حجم ویدیو: 10.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.