اکنون با احترام به همۀ آن‌ها که در انتخابات شرکت نکردند، اذعان می‌کنیم همۀ ما باید دست به انتخابی بزنیم که تاثیری سترگ در سرنوشت ایران دارد. انتخابی که یک سوی آن ممکن است کشور را در مسیر حرکت با سرعت بیشتر به روزهای غبارآلود و سرشار از افراط‌گرایی رهنمون شود و سوی دیگر بازگشت به عقلانیت و پرهیز از یکجانبه‌گرایی سیاسی و فرهنگی و اقتصادی است. مجمع نیروهای خط امام با تاکید بر ضرورت توجه به مطالبات آحاد جامعه که در انتخابات اخیر به ظهور رسید، تصریح می‌کند که در این مرحله رأی به آقای دکتر مسعود پزشکیان به صلاح و صواب نزدیک‌تر است.

به گزارش جماران؛ بیانیه حمایت مجمع نیروهای خط امام از مسعود پزشکیان در مرحله دوم انتخابات در پی می آید:

مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که مردم ایران به روشنی نگاه و ارزیابی خود را از وضع موجود بیان کردند. عدم شرکت شصت درصد واجدان شرایط  و رای بیست درصد آنان به آقای مسعود پزشکیان حاکی از نارضایتی هشتاد درصد مردم از وضع موجود و تمایل آن‌ها به اصلاح روندهای جاری در اداره کشور است.

این وضع محصول روندی پر خطا و ناسازگار با عدالت و هنجارهای اخلاقی و دینی است که مردم سال‌ها شاهد آن بوده‌‌اند. مسیری که بارها از سوی دلسوزان و خیرخواهان کشور درباره عواقب آن هشدار داده شد، اما گوش شنوایی نبود و بعضاً در برابر ‌آن‌ ناشکیبایی شد. امید است تمام جریان‌های سیاسی و مسئولان کشور به درک روشنی از آنچه در جامعه می‌گذرد، رسیده باشند و بیش از این بر طبل یکجانبه‌گرایی و افراط نکوبند.

اکنون با احترام به همۀ آن‌ها که در انتخابات شرکت نکردند، اذعان می‌کنیم همۀ ما باید دست به انتخابی بزنیم که تاثیری سترگ در سرنوشت ایران دارد. انتخابی که یک سوی آن ممکن است کشور را در مسیر حرکت  با سرعت بیشتر به روزهای غبارآلود و سرشار از افراط‌گرایی رهنمون شود و سوی دیگر بازگشت به عقلانیت و پرهیز از یکجانبه‌گرایی سیاسی و فرهنگی و اقتصادی است.

مجمع نیروهای خط امام با تاکید بر ضرورت توجه به مطالبات آحاد جامعه که در انتخابات اخیر به ظهور رسید، تصریح می‌کند که در این مرحله رأی به آقای دکتر مسعود پزشکیان به صلاح و صواب نزدیک‌تر است. پرهیز از شرکت در انتخابات موجب تقویت همان روندی است که مردم معترض آن هستند و تا امروز هزینه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بسیاری را به کشور تحمیل کرده است. بی تردید در وضع کنونی نمی‌توان یک باره بر تمام مشکلات فائق آمد، اما می‌توان سیاستگذاری‌ها و مسیر اداره امور اجرایی کشور را به عقلانیت و پرهیز از افراط‌ ‌گرایی بازگرداند.

والسلام

مجمع نیروهای خط امام

۱۴۰۳/۴/۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.