حبیب الله بیطرف وزیر نیروی دولت سیدمحمد خاتمی طی بیانیه ای تاکید کرد: حضور برادر متخصص مسعود پزشکیان که خود سابقه ایی درخشان در دولت اصلاحات دارد، فرصتی است برای آنکه به روندهای ضدتوسعه ایی پایان دهیم و برای ایران در کنار یکدیگر فرصت آفرینی کنیم.

به گزارش جماران؛ حبیب الله بیطرف بدین شرح است:

ملت شریف ایران

هم اکنون که کشور در آستانه یک انتخاب مهم دیگر قرار گرفته است، لازم است با اتکا به تجارب گذشته چراغ راه آینده را روشن کنیم. شاخص های اقتصادی و عملکردی دولت ها پس از انقلاب اسلامی که  نشان از موفقیت دولت اصلاحات دارد، بیانگر آن است که رویکرد آن دولت می تواند دوباره به عنوان راهگشای مسیر توسعه کشور مدنظر قرار گیرد. دولت اصلاحات علیرغم این که در سال های ابتدایی خود با تک رقمی شدن بهای نفت روبرو شد، همزمان توانست به موفقیت بالاترین درصد توسعه اقتصادی (شش و یک دهم درصد) و کمترین متوسط تورم سالیانه (چهارده و چهار دهم درصد) برسد. این واقعیت های آماری نشان از آن دارد که با تکیه براستعدادها و توانمندی های کشور و هم چنین تعامل عزت مندانه با دنیا می توان توسعه، رفاه و سربلندی برای کشور به ارمغان آورد.

در این مسیر، حضور برادر متخصص مسعود پزشکیان که خود سابقه ایی درخشان در دولت اصلاحات دارد، فرصتی است برای آنکه به روندهای ضدتوسعه ایی پایان دهیم و برای ایران در کنار یکدیگر فرصت آفرینی کنیم. 

حبیب الله بیطرف

وزیر نیروی کابینه سیدمحمد خاتمی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.