گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در جمع خبرنگاران؛

ظریف: امروز یک روز حیاتی برای‌ ایران است/ حضور در انتخابات حق مردم‌ است/ قهر کردن با صندوق رأی راه‌حل مشکلات ما نیست

محمدجواد ظریف در جمع خبرنگاران گفت: حضور در انتخابات حق مردم‌ است و امیدوارم همه مردم‌ با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی این حق را پاس بدارند و با انتخابشان آینده بهتری را برای‌ خودشان، فرزندانشان، محیط زیست کشور و همه‌ چیز ما رقم بزنند.

وزیر پیشین امور خارجه با اشاره به اینکه امروز یک روز حیاتی برای‌ ایران است، گفت: حضور در انتخابات حق مردم‌ است و امیدوارم همه مردم‌ با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی این حق را پاس بدارند و با انتخابشان آینده بهتری را برای‌ خودشان، فرزندانشان، محیط زیست کشور و همه‌ چیز ما رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار جماران، محمدجواد ظریف در حاشیه حضور پای صندوق رأی چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت: امروز یک روز حیاتی برای‌ ایران است؛ برای‌ سربلندی و عزت‌ ایران و اینکه مردم‌ تحقیر نشوند، هیچ کس جرأت نکند مردم‌ ایران را تهدید یا تحریم  کند.

وزیر پیشین امور خارجه تأکید کرد: حضور در انتخابات حق مردم‌ است و امیدوارم همه مردم‌ با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی این حق را پاس بدارند و با انتخابشان آینده بهتری را برای‌ خودشان، فرزندانشان، محیط زیست کشور و همه‌ چیز ما رقم بزنند. یقین دارم‌ که امروز مردم‌ ما را روسفید خواهند کرد. 

وی افزود: بنده ضمن اینکه به انتخاب هرکسی احترام می‌گذارم، فکر می‌کنم که قهر کردن با صندوق رأی راه‌حل مشکلات ما نیست. من می‌دانم که برخی از مردم‌ ممکن‌ است دلخوری هایی داشته‌ باشند و حتما همه‌ ما نارضایتی‌هایی داریم.

ظریف ادامه‌ داد: من در فضای مجازی نوشتم که در خارج هم این مشکل هست و  خیلی‌ها به خاطر ناراحتی‌هایی که از سیستم حکومت‌شان دارند در رأی‌گیری شرکت‌ نمی‌کنند. در خارج مثلی می‌زنند که سیاستمداران بد توسط مردم‌ خوبی انتخاب می‌شوند که رأی نمی‌دهند.

وی اظهار داشت: الآن یک فرصت رأی دادن است‌ و همه‌ می‌توانند از این فرصت استفاده کنند؛ و پای صندوق‌های رأی بیایند تا آینده بهتری را رقم بزنیم و در کمال‌ آرامش و متانت و با تمام حقوق شهروندی؛ با این حضور آینده خوبی را خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.