مگر تریبون و رسانه کم دارید که حتما خودتان هم باید مستقیما وارد شوید؟ و مگر این کار از لحاظ شرعی و قانونی درست است؟ خوب است عملکردتان را با روزنامه دولتی ایران و اطلاعات مقایسه کنید که چگونه عمل می کنند!

چند روزنامه کیهان، جوان و همشهری که دولتی محسوب می شوند و یکی از آنها مشخصا متعلق به دستگاه تحت امر یکی از نامزدهاست امروز رسما وارد گود انتخابات شده اند و با تیترهایی تند و تقابلی به نفع یک جریان و علیه جریان دیگر وارد موضع گیری شده اند. این در حالی است که رهبر انقلاب بر رعایت اخلاق در انتخابات تأکید کرده اند، اما اکنون رسانه هایی با پشتوانه منابع عمومی پیشگام ادبیات تحریک آمیز و غیرمنصفانه شده اند.

به عنوان یک مخاطب می خواستم اگر امکان دارد صدایم را به گوش این روزنامه ها برسانم و بگویم مگر تریبون و رسانه کم دارید که حتما خودتان هم باید مستقیما وارد شوید؟ و مگر این کار از لحاظ شرعی و قانونی درست است؟ خوب است عملکردتان را با روزنامه دولتی ایران و اطلاعات مقایسه کنید که چگونه عمل می کنند!

علاوه بر این، آیا فکر نمی کنید یکطرفه به قاضی رفتن و هدف قرار دادن یک نامزد - البته با واسطه قراردادن برجام و جواد ظریف - می تواند در نقطه مقابل خواسته شما عمل کند و شماری از رأی دهندگان مردد را به اردوگاه آنها بکشاند؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.