مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۳ در همایش زنان حامی دکتر مسعود پزشکیان گفت: هرکس عمل درست انجام دهد پاداش ان را خواهد گرفت. اگر حضرت خدیجه نبود حضرت محمد نمی‌توانست به ان جایگاهی که می‌خواست برسد. زنان می‌توانند جامعه ما را اصلاح کنند دست به دست دهیم ما در خدمت شما هستیم. بگویید همه رای دهند و تا آن وعده‌هایی که دادند و وضعیت ما را به اینجا برسند. من معجزه نخواهم کرد و دست به دست هم دهیم تا مشکلات رفع کنیم. ما نمی‌توانیم با همه بجنگیم. وضعیت ما خوب نیست ولی اگر با هم باشیم می‌توانیم وضعیت را بهبود باشیم.

به گزارش خبرنگار جماران؛ مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۳ در همایش زنان حامی دکتر مسعود پزشکیان گفت: شعار دادن بلد نیستم. من هیچ وقت برای رای وعده دروع ندادم بارها گفتم از این اعتقادم دست برنخواهم داشت.

هر جا ببینید حق کسی ضایع شود از آن دفاع خواهم کرد حال چه مرد چه زن و چه کرد بلوچ باشد. حق زنان قبایل نژاد و قومیت‌ها وسیع است.

 

پزشکیان

 

 پزشکیان در همایش زنان: ۴۰ سال است می‌خواهیم حجاب را درست کنیم اما وضعیت را بدتر کردیم

 مداخله افراد به نام طرح نور ما را به سمت سیاهی می‌کشاند

به گزارش خبرنگار جماران؛ مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۳ در همایش زنان حامی دکتر مسعود پزشکیان با اشاره به یکی از خطبه های حضرت علی (ع) گفت: هر کسی که عمیقا می‌فهمد و برای آینده تصمیم می‌گیرد باید ببیند به نفعش است یا ضرر آن، اگر به ضرر است بایر دست برداریم ۴۰ سال می‌خواهیم حجاب را درست کنیم اما بدتر کردیم، مداخله افراد به نام طرح نور ما را به سمت سیاهی می‌کشاند.

دختران ما با اعتقادات ما مشکلی ندارند اما وقتی آن‌ها را مقابل خود قرار می‌دهیم و ضد دین میکنیم و آن را تبدیل به کسی می‌کنیم که متنفر می‌شود.

در جلسات گفتیم اگر کسی را میزنند ما را باید بزنند، آنها در دانشگاه ما درس خواندند و با گزینش دینی بالا آمدند. ما به آن‌ها درس دادیم و ان‌ها را تربیت کردیم. ما مقصریم و تقصیر ما و کسانی است که راه و روش آموزش می‌دادند روش برخورد با انسان‌ها با زدن نیست زیرا کرامت انسان در آن دیده نمی‌شود اکر کاری از ما بربیاید انجام می‌دهیم.

فردا با بسیاری باید کلنجار رفت اما ما مدافع حقوق زنان هستیم و پایبند تعهد به آنان هستیم.

 

پزشکیان: نمی توانم معجزه کنم؛ بیایید با هم مشکلات را حل کنیم

 زنان می‌توانند جامعه ما را اصلاح کنند

 با کسی که دلش به حال ایران می‌سوزد کار می‌کنم

به گزارش خبرنگار جماران؛ مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۳ در همایش زنان حامی دکتر مسعود پزشکیان گفت: هرکس عمل درست انجام دهد پاداش ان را خواهد گرفت. اگر حضرت خدیجه نبود حضرت محمد نمی‌توانست به ان جایگاهی که می‌خواست برسد. زنان می‌توانند جامعه ما را اصلاح کنند دست به دست دهیم ما در خدمت شما هستیم. بگویید همه رای دهند و تا آن وعده‌هایی که دادند و وضعیت ما را به اینجا برسند. من معجزه نخواهم کرد و دست به دست هم دهیم تا مشکلات رفع کنیم. ما نمی‌توانیم با همه بجنگیم. وضعیت ما خوب نیست ولی اگر با هم باشیم می‌توانیم وضعیت را بهبود باشیم.

حاکمیت باید چشم‌هایی را ببیند که چشم‌هایی را نمی‌بیند حاکمیت باید صدای کسانی را بشنود که صدای آنان را نمی‌شنود. ما با بخش خصوصی کاری نداریم. ما با کسانی که پول ندارند، آشنا ندارند و کسی را ندارد کار داریم. ما لایحه‌هایی که بر زمین مانده اگر نیاز به بازنگری داشته باشد حتما بازنگری خواهیم کرد. من می‌توانم با کسی که دلش به حال ایران می‌سوزد کار کنم اگر کسی دلش به حال ایران نسوزد کار نمی‌توانم بکنیم پس بیاید دست به دست هم دهیم./ جماران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
13 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.