گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

اسماعیلی: رئیس‌جمهور شهیدمان اهتمام داشتند که همه اهداف و آرمان‌های امام خمینی(س) را مدنظر قرار بدهند + فیلم

غلامحسین اسماعیلی، مسئول دفتر رئیس جمهوری، به خبرنگار جماران گفت: انتظار ما از دولت آینده این است که همان‌گونه که دولت شهید آیت‌الله رئیسی اهتمام داشتند، همه اهداف و آرمان‌های امام راحل و همچنین بیانیه گام دوم مقام و معظم رهبری را مدنظر قرار بدهند.

مسئول دفتر رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه موفقیت نظام و انقلاب در گرو تحقق همه اهداف و آرمان‌های امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، گفت: یکی از توصیف‌های مقام معظم رهبری از رئیس جمهور شهیدمان این بود که ایشان به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های نظام و انقلاب بود؛ که برنامه‌های نظام و انقلاب برگرفته از بیانات و تدابیر امام عظیم الشأن راحل است.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص اولویت دولت چهاردهم اظهار داشت: انتظار ما از دولت آینده این است که همان‌گونه که دولت شهید آیت‌الله رئیسی اهتمام داشتند، همه اهداف و آرمان‌های امام راحل و همچنین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مدنظر قرار بدهند.

مسئول دفتر رئیس جمهوری تأکید کرد: اگر برخی را هم به عنوان اولویت در نظر می‌گیریم، به معنای نادیده گرفتن سایر اهداف و برنامه‌ها نیست. بلکه موفقیت نظام و انقلاب در گرو تحقق همه اهداف و آرمان‌های امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری، به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تحقق منویات امام خمینی(س) در دولت شهید رئیسی، گفت: تلاش حداکثری بود؛ یعنی تلاش بیش از این مقدور نبود، و الّا انجام می‌شد. خصوصا از ناحیه رئیس جمهور شهید عزیزمان، تمام توانشان را به کار گرفتند که هیچ فاصله‌ای بین مسیر دولت و اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب وجود نداشته باشد.

اسماعیلی افزود: یکی از توصیف‌های مقام معظم رهبری از رئیس جمهور شهیدمان این بود که ایشان به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های نظام و انقلاب بود؛ که برنامه‌های نظام و انقلاب برگرفته از بیانات و تدابیر امام عظیم الشأن راحل است.

حجم ویدیو: 7.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.