گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

امیر سیاری: منطق امام خمینی(س) مبارزه با ظلم بود/ عملیات وعده صادق توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که می‌تواند به همه جواب بدهد + فیلم

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به خبرنگار جماران گفت: منطق حضرت امام مبارزه با ظلم بود. هر اقدامی که در دنیا علیه ظلم و کمک به مردم مظلوم و مستضعف انجام شود، به نظرم کار بسیار شایسته‌ای است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه منطق امام خمینی(س) مبارزه با ظلم بود، گفت: طوفان الاقصی حرکت بزرگی بود که کمر رژیم صهیونیستی را شکست و عملیات وعده صادق هم نشان داد که توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در این راه توان بالا و قوی است و می‌تواند به همه جواب بدهد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص نسبت عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق با منطق امام خمینی(س)، اظهار داشت: منطق حضرت امام مبارزه با ظلم بود. هر اقدامی که در دنیا علیه ظلم و کمک به مردم مظلوم و مستضعف انجام شود، به نظرم کار بسیار شایسته‌ای است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: طوفان الاقصی حرکت بزرگی بود که کمر رژیم صهیونیستی را شکست و عملیات وعده صادق هم نشان داد که توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در این راه توان بالا و قوی است و می‌تواند به همه جواب بدهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.