گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمد اسلامی: مهمترین میراث امام خمینی(س) خداجویی و مردمداری بود/ ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی امام در دنیا فراگیر شده است + فیلم

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی، به خبرنگار جماران گفت: مهمترین میراث حضرت امام خداجویی و مردمداری بود. امام وجودش را تسلیم رضای خدا قرار داده بود و جز خدا و رضایت او به چیزی فکر نمی‌کرد؛ دستگیری از مردم و بینوایان، مبارزه با سلطه و استکبارستیزی معرف شخصیت امام بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه مهمترین میراث امام خمینی(س) خداجویی و مردمداری بود، گفت: دولت آینده باید توجه به مردم داشته باشد؛ مردمداری، رسیدگی به مردم و پیشبرد کشور برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب که مؤلفه‌های قدرت هست را با قدرت دنبال کند.

محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص مهمترین میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: مهمترین میراث حضرت امام خداجویی و مردمداری بود. امام وجودش را تسلیم رضای خدا قرار داده بود و جز خدا و رضایت او به چیزی فکر نمی‌کرد؛ دستگیری از مردم و بینوایان، مبارزه با سلطه و استکبارستیزی معرف شخصیت امام بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: چرا مردم جهان همچنان امام را دوست دارند؟ به خاطر اینکه امام اولین فریادرس مظلومان، درماندگان، ستمدیدگان و اولین فردی بود که در تاریخ معاصر چهره استکبار را مشخص و معرفی کرد و امروز می‌بینیم که فریاد امام جهانی شده و دنیا را فراگرفته است؛ در حقیقت ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی میراث بزرگ امام است که در دنیا فراگیر شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما دولت آینده باید کدام یک از شعارهای به زمین مانده امام را محقق کند، گفت: باید توجه به مردم داشته باشد؛ مردمداری، رسیدگی به مردم و پیشبرد کشور برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب که مؤلفه‌های قدرت هست را با قدرت دنبال کند.

حجم ویدیو: 6.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.