گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

اوجی، وزیر نفت: یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی توجه ویژه به خط امام در مورد مستضعفان و مستمندان بود + فیلم

جواد اوجی، وزیر نفت، به خبرنگار جماران گفت: یکی از بحث‌های اصلی حضرت امام «عدالت در جامعه» و «توجه ویژه به مستضعفان و مستمندان» بود. الحمدلله در دولت آقای رئیسی واقعا این را دیدیم و یکی از ویژگی‌های ایشان توجه ویژه به خط امام در مورد مستضعفان و مستمندان بود و خدا توفیق داد دستاوردهای خوبی هم حاصل شد.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه و یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی توجه ویژه به خط امام در مورد مستضعفان و مستمندان بود، گفت: به اعتقاد شخصی من یکی از ویژگی‌های ممتاز حضرت امام توجه ویژه به عدالت اجتماعی، محرومان و مستضعفان بود و همین باعث شد که مردم تا امروز پای امام‌شان بایستند.

جواد اوجی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، ماندگارترین در خصوص میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: یکی از بحث‌های اصلی حضرت امام «عدالت در جامعه» و «توجه ویژه به مستضعفان و مستمندان» بود. الحمدلله در دولت آقای رئیسی واقعا این را دیدیم و یکی از ویژگی‌های ایشان توجه ویژه به خط امام در مورد مستضعفان و مستمندان بود و خدا توفیق داد دستاوردهای خوبی هم حاصل شد.

وزیر نفت تأکید کرد: به اعتقاد شخصی من یکی از ویژگی‌های ممتاز حضرت امام توجه ویژه به عدالت اجتماعی، محرومان و مستضعفان بود و همین باعث شد که مردم تا امروز پای امام‌شان بایستند.

حجم ویدیو: 3.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.