گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

معاون اول قوه قضائیه: امام خمینی(س) توانست یک انقلاب معنوی و روحی در بین مردم ایجاد کند/ مسیر شهید بهشتی تا تحقق عدالت واقعی و کامل ادامه دارد + فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضائیه، به خبرنگار جماران گفت: از زمان شکل‌گیری تشکیلات قضایی توسط شهید بهشتی که بنیانگذار نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران بوده، ما روز به روز گام‌های بزرگ و بزرگتری را برداشته‌ایم و این مسیر ادامه دارد تا به تحقق عدالت واقعی و کامل برسیم.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه امام خمینی(س) توانست یک انقلاب معنوی و روحی در بین مردم ایجاد کند، گفت: این انقلاب معنوی و روحی موجب شده که مردم متحد شوند و یک وحدت بزرگی بین آنها شکل بگیرد. این وحدتی که بیان مردم ایجاد شده، توانسته در مقابل استکبار، ظلم و کفر مقاومت کند و همین عامل باعث توسعه و شکوهمندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص مهمترین میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: امام با قدرت روحی بزرگ خودش که متکی به خداوند تبارک و تعالی بوده، توانست در روحیه و معنویت مردم تأثیر بسیار زیادی بگذارد و یک انقلاب معنوی و روحی در بین مردم ایجاد کند.

معاون اول قوه قضائیه تأکید کرد: این انقلاب معنوی و روحی موجب شده که مردم متحد شوند و یک وحدت بزرگی بین آنها شکل بگیرد. این وحدتی که بیان مردم ایجاد شده، توانسته در مقابل استکبار، ظلم و کفر مقاومت کند و همین عامل باعث توسعه و شکوهمندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تحقق منویات حضرت امام در حوزه مسائل دستگاه قضایی، گفت: از زمان شکل‌گیری تشکیلات قضایی توسط شهید بهشتی که بنیانگذار نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران بوده، ما روز به روز گام‌های بزرگ و بزرگتری را برداشته‌ایم و این مسیر ادامه دارد تا به تحقق عدالت واقعی و کامل برسیم.

حجم ویدیو: 4.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.