گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

دادستان کل کشور: برای رسیدن به اهداف عالی امام به زمان بیشتری نیاز داریم + فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد، دادستان کل کشور، به خبرنگار جماران گفت: من معتقدم که بیشتر منویات حضرت امام محقق شده و در حال تحقق است. ولی چون شیعه اثنی عشری تجربه حکومتداری در این سطح نداشته، برای رسیدن به اهداف عالی امام زمان بیشتری نیاز داریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه منویات قضایی امام خمینی(س) محقق شده و در حال تحقق است، گفت: چون شیعه اثنی عشری تجربه حکومتداری در این سطح نداشته، برای رسیدن به اهداف عالی امام زمان بیشتری نیاز داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص مهمترین میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: مهمترین میراث امام خمینی(س) پیش‌بینی نابودی اسرائیل است. قریب 60 سال پیش امام ماهیت اسرائیل را افشا کرد و به مرور جهانیان دارند به این معنا و مفهوم می‌رسند و به زودی نابودی اسرائیل هم فراهم خواهد شد.

دادستان کل کشور در پاسخ به سؤالی در خصوص تحقق منویات حضرت امام در دستگاه قضایی، گفت: من معتقدم که بیشتر منویات حضرت امام محقق شده و در حال تحقق است. ولی چون شیعه اثنی عشری تجربه حکومتداری در این سطح نداشته، برای رسیدن به اهداف عالی امام زمان بیشتری نیاز داریم.

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.