کنفرانس بررسی اندیشه های حضرت امام (س) در باره حج و ابعاد سیاسی آن با سخنرانی ریاست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در کشور مالزی برگزار می شود.

به گزارش جماران از روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) ویژه‌ برنامه بزرگداشت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (س) در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاری سمن‌ها و شورای عالی دینی و اجتماعی مالزی با رویکرد منظومه فکری امام (س) برای دفاع از فلسطین برگزار می‌شود. 

بر اساس این گزارش سخنران ویژه این کنفرانس حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) است که به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به کوالالامپور سفر کرد.

داتو سری شیخ احمد آوانگ رییس اتحادیه مساجد جهان در دفاع از مسجد الاقصی، سید شیخ العطاس مسئول سازمان سجاگات و محی الدین قادر رییس موسسه شهروندان بین المللی، چیگو محد عظمی عبدالحمید، رئیس شورای مشورتی اسلامی مالزی و مشاور نخست وزیر نیز در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد و در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (س) در مالزی دکتر ابدار رحمان کویا نویسنده کتاب امام خمینی (س) «زندگی، اندیشه و میراث» حضور خواهند داشت. در این مراسم از جایزه بین المللی امام خمینی (ره) در جنوب شرق آسیا رونمایی خواهد شد. 

گفتنی است مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ویژه فارسی زبانان روز پنج شنبه ۱۷ خرداد مطابق با ۶ ژوئن با سخنرانی علی کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در مالزی برگزار می‌شود. نشست صمیمی با سمن‌ها و NGO‌های مالایایی، و بازدید از برخی اندیشکده‌ها و اتاق‌های فکر مالزی از دیگر برنامه های دکتر کمساری در این سفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.