گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران در مراسم بزرگداشت امام؛

مرتضوی مقدم: وظیفه مهم دستگاه قضایی اجرای عدالت در جامعه است + فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، به جماران گفت: وظیفه مهم دستگاه قضایی اجرای عدالت در جامعه است؛ که الحمدلله نیروهای مخلص قوه قضائیه تا حد توان‌شان انجام وظیفه می‌کنند و ان شاء الله مشکلات موجود هم رفع می‌شود.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه دیدن شور و عظمت مردم باعث دلگرمی انسان به آینده جمهوری اسلامی ایران می‌شود، گفت: وظیفه مهم دستگاه قضایی اجرای عدالت در جامعه است؛ که الحمدلله نیروهای مخلص قوه قضائیه تا حد توان‌شان انجام وظیفه می‌کنند و ان شاء الله مشکلات موجود هم رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، در گفت‌وگو با خبرنگار جماران در خصوص حال و هوای سی و پنجمین مراسم بزرگداشت امام خمینی(س)، اظهار داشت: حال و هوای پرشوری می‌بینم و زمینه آزمایشی است برای ملت ایران که با این همه بحران‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای آنها پیش آورده‌اند، بحمدالله روز به روز از نظر روحیه قوی‌تر می‌شوند. دیدن شور و عظمت مردم باعث دلگرمی انسان به آینده جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی در خصوص اجرای منویات امام خمینی(س) در دستگاه قضایی، گفت: وظیفه مهم دستگاه قضایی اجرای عدالت در جامعه است؛ که الحمدلله نیروهای مخلص قوه قضائیه تا حد توان‌شان انجام وظیفه می‌کنند و ان شاء الله مشکلات موجود هم رفع می‌شود.

 

 

حجم ویدیو: 5.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.