مهرداد گودرزوند چگینی به خبرنگار جماران گفت: آقایان می‌خواستند با سر و صدا و شلوغ‌کاری، کار خود را پیش ببرند اما فرآیند این کار مشخص است. در این راستا رئیس مجلس نیز چندین بار توضیح دادند. اما نمی‌گذاشتند به فرایندها گوش دهیم. من اعتراض کردم. زیرا آقای تاجگردون روند را طی کرده بودند.

امروز مجلس دوازدهم با حواشی بسیاری روبرو بود و یکی از آن حواشی درگیری مهرداد گودرزوند چگینی با مالک شریعتی در خصوص تایید اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون  بود.

در این خصوص مهرداد گودرزوند چگینی به خبرنگار جماران گفت:  بحث تایید اعتبارنامه‌ها یک روند دارد. ما نسبت به سر و صدای آقایان اعتراض کردیم که قرار است، این مسئله طبق قانون پیش برود، این سروصداها قرار است چه تاثیری بگذارد؟! و گفتم چرا سر و صدا می‌کنید و بگذارید ما گوش کنیم و موضوع بحث دیگری نبود و تنها خواستار این بودم که بگذارید روند قانونی پیش برود. اینکه گفته شد هل دادند و درگیری فیزیکی رخ داده است، نه اینطور نبوده، فقط بحث بین نمایندگان صورت گرفت.

آقایان می‌خواستند با سر و صدا و شلوغ‌کاری، کار خود را پیش ببرند اما فرآیند این کار مشخص است. در این راستا رئیس مجلس نیز چندین بار توضیح دادند. اما نمی‌گذاشتند به فرایندها گوش دهیم. من اعتراض کردم. زیرا آقای تاجگردون روند را طی کرده بودند.

نماینده مجلس دوازدهم در خصوص حمایت از کاندیدایی برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید ببینیم چه شخصی ثبت نام می‌کند. قطعا ما بی‌تفاوت نخواهیم بود. بنا داریم مردم پای صندوق بیایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.