گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود

وی در خصوص شناسایی و هدف گرفتن احتمالی مراکز هسته‌ای اسراییل گفت: اگر لازم باشد قطعا این اقدام خواهد شد. اما ما هیچ گاه اقدامی نمی‌کنیم که خارج از محاسبات خودمان باشد. کار صورت گرفته(عملیات وعده صادق) دقیقا بر اساس محاسبات بوده است و همان مقر و مکان‌هایی که علیه کنسولگری ما انجام دادند هدف قرار گرفته شدند، ولی اگر لازم باشد مکان‌های دیگری که ضرورت داشته باشد مورد هدف قرار می‌گیرد. آنها بدانند این توانمندی در اختیار نیروهای مسلح ایران وجود دارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایفای نقش اردن در مقابله با عملیات طوفان الاقصی هشدار داد: آنها باید بدانند این رفتار به ضرر آن‌ها است و باید رفتار خود اصلاح کنند. ما با هیچ کشوری در منطقه سر ستیز نداریم، اما اگر شیطنت کنند مد نظر ما نیز قرار خواهند گرفت.

اسماعیل کوثری در خصوص پاسخ ایران به اسرائیل و تهدیدهایی که کم و بیش از سوی آن‌ها به گوش می‌رسد، به خبرنگار جماران گفت:  اگر اقدامی از سوی رژیم اشغال‌گر قدس صورت بگیرد قطعا پاسخ چند برابر و محکم‌تر و صلابت‌تر به این‌ها خواهد داده شد و لذا قطعا آن‌ها با توجه به این اقدام بسیار به جا و سنگینی که از طرف ایران صورت گرفت، این جرأت را به خود نخواهند داد که اقدامی انجام دهند. زیرا سنگین‌تر از آن علیه خودشان صورت می‌گیرد. من فکر می‌کنم اقدامات محدودی انجام دهند، اما در نهایت به آن‌ها توصیه می‌کنیم؛ از این جنایت‌ و خباثت‌ها دست بردارند و الا مرگشان زودرس خواهد شد.

وی در خصوص شناسایی و هدف گرفتن احتمالی مراکز هسته‌ای اسراییل گفت: اگر لازم باشد قطعا این اقدام خواهد شد. اما ما هیچ گاه اقدامی نمی‌کنیم که خارج از محاسبات خودمان باشد. کار صورت گرفته(عملیات وعده صادق) دقیقا بر اساس محاسبات بوده است و همان مقر و مکان‌هایی که علیه کنسولگری ما انجام دادند هدف قرار گرفته شدند، ولی اگر لازم باشد مکان‌های دیگری که ضرورت داشته باشد مورد هدف قرار می‌گیرد. آنها بدانند این توانمندی در اختیار نیروهای مسلح ایران وجود دارد.

نماینده مردم تهران در خصوص استفاده از موشک هایپرسونیک در حمله به اسرائیل، افزود: در حدود ۱۷۰، ۱۸۰ موشکی که به سمت آن‌ها شلیک شد، انواع و اقسام موشک‌ها استفاده شده است.

کوثری در رابطه با نقش اردن در اتفاقات اخیر، تصریح کرد: مهم مردم اردن هستند که می‌بینیم مدت‌ها بر علیه رژیم اشغالگر قدس معترض هستند‌. ولی حکومت آن‌ها هنوز با حمایت رژیم اشغالگر اقداماتی را انجام می‌دهد. آنها باید بدانند این رفتار به ضرر آن‌ها است و باید رفتار خود اصلاح کنند. ما با هیچ کشوری در منطقه سر ستیز نداریم، اما اگر شیطنت کنند مد نظر ما نیز قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.