جواد امام سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در پاسخ به این سوال که آیا احزاب عضو این جبهه مى توانند به صورت جداگانه در انتخابات تصمیم بگیرند؟، گفت: راهبرد انتخاباتى جبهه به همراه تصمیم گیرى دیروز مجمع عمومى موضع رسمى ما چه در مرکز و چه در استانها را در قبال انتخابات آتى مشخص کرده است. به موجب این راهبرد اعضا نمی‌توانند با عنوان اصلاح طلبی و جبهه اصلاحات برخلاف این تصمیم اقدام به ارائه لیست کنند.

به گزارش جماران از رسانه رسمی جبهه اصلاحات ایران، جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات ایران درباره جزئیات مصوبه روز گذشته مجمع عمومى این جبهه در خصوص نحوه مشارکت در انتخابات ١١ اسفند گفت: با توجه به شرایط موجود و با استناد به راهبرد انتخاباتی که دو هفته قبل در مجمع عمومى جبهه مصوب شد، اعضاى مجمع عمومى  در جلسه دیروز به این جمع بندى رسیدند که جبهه اصلاحات ایران در انتخابات اسفند ماه امکان ارائه لیست در تهران را ندارد.

سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در پاسخ به این سوال که آیا احزاب عضو این جبهه مى توانند به صورت جداگانه در انتخابات تصمیم بگیرند؟، گفت: راهبرد انتخاباتى جبهه به همراه تصمیم گیرى دیروز مجمع عمومى موضع رسمى ما چه در مرکز و چه در استانها را در قبال انتخابات آتى مشخص کرده است. به موجب این راهبرد اعضا نمی‌توانند با عنوان اصلاح طلبی و جبهه اصلاحات برخلاف این تصمیم اقدام به ارائه لیست کنند.

جواد امام اضافه کرد: مگر این که بر اساس ارزیابی و رای جمعی به شیوه دموکراتیک در مجمع عمومی، جبهه اصلاحات هر استان با رای دو سوم اعضا نسبت به ارائه لیست اتخاذ تصمیم کنند. 

سخنگوى جبهه اصلاحات ایران تأکید کرد: بر اساس آیین نامه داخلى جبهه، مصوبات مجمع عمومی برای همۀ اعضای جبهه لازم الاجراست و بنابر تعهد جمعی و اخلاق تشکیلاتی هیچ عضوی نباید برخلاف مصوبات جبهه موضع گیرى عمومی کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.