آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س)، گفت: تلاش شود تا در بهره‌برداری و مفهوم‌گیری از مکاتبات امام دقت‌های ویژه‌ای صورت بگیرد و احتیاط لازم رعایت شود تا خدایی ناکرده نسبت اشتباهی به امام داده نشود.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی (س) با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دیدار کردند.

به گزارش جماران، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری طی سخنانی در این دیدار گفت: تلاش شود تا در بهره‌برداری و مفهوم‌گیری از مکاتبات امام دقت‌های ویژه‌ای صورت بگیرد و احتیاط لازم رعایت شود تا خدایی ناکرده نسبت اشتباهی به امام داده نشود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خاطرات خود از دوران انقلاب و روز ورود حضرت امام خمینی(س)، به دیدار خود با امام و هدیه گرفتن عبا اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم، نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده برای شناسایی وکلا و صاحبان اجازات و گردآوری اسناد و مداراک و مکاتبات حضرت امام خمینی(س) که تا کنون منتشر نشده بود، ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.