آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) گفت: قبل از انقلاب چه در میبد چه در قم شرایط خفقان و اختناق بیداد می‌کرد و کسی نمی‌توانست نامی از امام ببرد اما امام خمینی(س) حاکمیت مطلق بر قلب‌ها داشتند.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) با آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، دیدار کردند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س)، گفت: تا امروز 1227 نفر از وکلای شرعی امام خمینی(س) شناسایی شد‌ه‌اند که از این تعداد حدود 80 نفر آنان در قید حیات هستند که ان شا الله در 18 آبان 1402 در مراسمی از آنان یا منسوبینشان تجلیل و تکریمی به عمل خواهد آمد.

آیت الله علیرضا اعرافی نیز با اشاره به خاطراتی از ابوی بزرگوارشان و روحیه انقلابی مردم میبد، گفت: قبل از انقلاب چه در میبد چه در قم شرایط خفقان و اختناق بیداد می‌کرد و کسی نمی‌توانست نامی از امام ببرد اما امام خمینی(س) حاکمیت مطلق بر قلب‌ها داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به موارد همکاری با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم، وعده داد که با صدور ابلاغیه ای اسناد مربوط به امام خمینی(س) جمع آوری و عرضه شود.

وی در پایان این دیدار با بیان زمینه‌های مشترک تحقیقی، پژوهشی و آموزشی، تأکید کرد: کار همه حوزه این است که هر چه بشود نام و پرچم امام خمینی (س) بلندتر باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.