سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در جلسه علنی مجلس گفت: این روزها برخی رسانه‌ها تیترهایی درباره لابی‌های آمریکایی فاطمی امین می‌زنند اما آیا تیپ فاطمی امین به چنین چیزهایی می‌خورد؟ چه کسانی این تیترها را می‌زنند و چنین پول‌هایی را هزینه می‌کنند؟ چرا در بیرون مجلس عده‌ای خوشحال هستند؟ چه کسانی خوشحال هستند و چه می‌کنند؟ چه منافعی به خطر افتاده است؟

به گزارش خبرنگار جماران؛ سیدرضا فاطمی امین در نشست علنی در خصوص جلسه بررسی استیضاح در دفاع از برنامه های خود و در پاسخ به اظهارات نمایندگان گفت: در چند روز اخیر خبر کذبی منتشر شد که همه مردم متضرر شدند، اتهامی که در شان دولت مردمی و مجلس انقلابی نبود. این اتهام کذب محض، سلب بزرگ بود، چرا با آبروی مردم بازی می شود البته عزت مومن به خدا تعلق دارد اما این خبر کذب به حیثیت دولت و مجلس و اعتماد عمومی ضربه زد .

آقای بیگی یک خودرو معرفی کنید، ۷۰ خودرو را کنار بگذارید و تنها یک خودرو معرفی کنید. چرا دولت و مجلس تخریب می شود و رابطه دولت و مجلس تخریب می شود؟ چرا برای کشور هزینه درست می‌کنید؟ ضد فسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود. مجلس انقلابی ضد فساد به چنین اتهامی متهم می‌کنید، آیا این جنگ روانی نیست؟ 

خودروسازی که این روزها میلیاردها تومان در کانال‌های تلگرامی برای انتشار خبرهای زرد هزینه می‌کند تا وزیر را بزند، این مافیای خودرو است.

این روزها برخی رسانه‌ها تیترهایی درباره لابی‌های آمریکایی فاطمی امین می‌زنند اما آیا تیپ فاطمی امین به چنین چیزهایی می‌خورد؟ چه کسانی این تیترها را می‌زنند و چنین پول‌هایی را هزینه می‌کنند؟ چرا در بیرون مجلس عده‌ای خوشحال هستند؟ چه کسانی خوشحال هستند و چه می‌کنند؟ چه منافعی به خطر افتاده است؟ 

می گویند تیم استیضاح یا گیوتین استیضاح بر سر وزیر صمت، مگر این جا قتلگاه است؟ بارها پرسیده شده و من هم پاسخ دادم. نمایندگان در مقام نظارت و من در مقام اجرا وظایفی دارند، اگر پاسخ‌ها را منطقی دیدید رأی بدهید و در غیر این صورت سنگر را تحویل سرباز بعدی خواهم داد.

صنعت خودروی ایران بیمار است، دردهای مزمن دارد و بیش از ۱۰ بار پشت همین تریبون اعلام کردم که یک برنامه ۴ ساله داریم و الان در میانه راه هستیم.

افزایش قیمت ارز در اختیار وزارت صنعت بود؟ قیمت خودرو در بازار معلول متغیرهای کلان اقتصادی است. همه شما قبول دارید ما درگیر جنگ ارزی هستیم و اگر می‌گوییم جنگ یعنی جایی آسیب دیده است.

با عرضه خودرو در بورس کالا، هم قیمت بازار روند کاهش به خود گرفت و هم اگر این شرایط تداوم پیدا می کرد، قیمت های خودروهای دست دوم نیز مدیریت می شد، اما این ابزار را از ما گرفتند.

ما هم می‌گوییم خودرو مافیا دارد و مافیای آن قوی است، مافیایی که تهدید می‌کند و با مدیرکل من تماس گرفته و از افزایش تولید ناراحت است و مسببان وضع موجود افراد پنهانی هستند و ما ایستاده و به فضل خداوند مسئله را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.