سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس و موافق استیضاح وزیر صمت گفت: بروید و از نزدیک ببینید که وزیر چه بلایی بر سر چارت کارشناسی و متخصصان کارکشته وزارتخانه آورده است، منصوبان وی چنان جوی را ایجاد کردند که هیچ کارشناس متخصص و دلسوزی جرات اظهارنظر کارشناسی ندارند چه برسد به اینکه انتقاد کند! اقدامات فاطمی امین از نظام و دولت جداست، لیست بلند بالایی از رانت ها و فسادهای افراد و گروه‌ها ناشی از تصمیمات آقایان در وزارت صمت را در اختیار داریم!

به گزارش خبرنگار جماران؛ سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس و موافق استیضاح وزیر صمت در جلسه علنی گفت: از ملت ایران عذر می‌خواهم که به دلیل ندانم کاری‌های وزیر صمت فشار تورمی سنگینی را تحمل کرده‌اند، ایشان در آمارهای تخیلی خودساخته خود غرق شده و عذرخواهی بلد نیست اما من عذرخواهم 

موسوی لارگانی گفت: فاطمی امین هنگام اخذ رأی اعتماد از مجلس هندوانه دربسته‌ای بود که ۳۸ صفحه به مردم و مجلس قول برنامه داد، رأی گرفت و سپس تا توانست خرابکاری کرد.

وی افزود: این وزارتخانه یک ژنرال ارشد و کارکشته اقتصادی نیاز دارد، اما فاطمی امین در حد سرجوخه هم نیست.

موسوی لارگانی گفت: بروید و از نزدیک ببینید که وزیر چه بلایی بر سر چارت کارشناسی و متخصصان کارکشته وزارتخانه آورده است، منصوبان وی چنان جوی را ایجاد کردند که هیچ کارشناس متخصص و دلسوزی جرات اظهارنظر کارشناسی ندارند چه برسد به اینکه انتقاد کند! 

این نماینده مجلس گفت: حساب اقدامات فاطمی امین از نظام و دولت جداست، لیست بلند بالایی از رانت ها و فسادهای افراد و گروه‌ها ناشی از تصمیمات آقایان در وزارت صمت را در اختیار داریم! 

موسوی لارگانی گفت: قرعه کشی را برداشته‌اید، اما نوبت بندی انجام داده‌اید که تا ۲ سال نیز به طول می‌انجامد، از سوی دیگر ۲ سال محصولات خودروسازان را پیش فروخته که این موضوع خود می‌تواند منشا جدید بحران باشد .

نماینده فلاورجان گفت: خوب است اعلام کنید که طی این ۶ ماه چند دستگاه خودروی وارداتی به بازار تزریق کردید؟ من که اعلام می‌کنم تعداد آن صفر بوده است. تا توانستید موضوع را پشت گوش انداختید، خواهشاً توجیه نیاورید که گوش ما از این توجیحات پر است.

وی افزود: آیا وزیر؛ آیا جهش قیمت پراید از ۱۰۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون تومان، تنظیم بازار است؟ آیا گرانی ۱۰۰ درصدی مصالح ساختمانی، کاهش قیمت محسوب می‌شود؟ آیا گرانی در بازار موبایل، ارزانی است؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.