گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

رئیس شورای عالی استان‌ها: رهبری به دنبال اجرای راهبرد «اتحاد ملی» است/ به جای دعواهای سیاسی، روی ساختن ایران و رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم/ منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم

پرویز سروری، رئیس شورای عالی استان ها، به جماران گفت: به جای دعواهای سیاسی، اگر روی ساختن ایران و رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم و منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم، حتما زمینه های اتحاد و انسجام فراهم می شود.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه رهبری به دنبال اجرای راهبرد «اتحاد ملی» است، گفت: به جای دعواهای سیاسی، اگر روی ساختن ایران و رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم و منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم، حتما زمینه های اتحاد و انسجام فراهم می شود.

پرویز سروری در راهپیمایی 22 بهمن در خصوص راهکار وفاق و وحدت به خبرنگار جماران گفت: برخوردی که مقام معظم رهبری و قوه قضائیه انجام دادند، نشان می دهد که رهبری به دنبال اجرای راهبرد «اتحاد ملی» هستند؛ و کسانی که فریب خورده بودند و خسارت زیادی به کشور وارد کردند، مورد عفو رهبری قرار گرفتند.

 

منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم

برای رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم

 

رئیس شورای عالی استان ها افزود: من فکر می کنم مهمترین موضوع برای ایجاد اتحاد، وحدت و انسجام بین مردم و مسئولین، راهبرد «کارآمدی» است. یعنی به جای دعواهای سیاسی، اگر روی ساختن ایران و رسیدن به راه های ارتقاء خدمات مناسب به مردم بسیج شویم و منازعات سیاسی را به منازعات کارشناسی تبدیل کنیم، حتما زمینه های اتحاد و انسجام فراهم می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.