گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

عذرخواهی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس به دلیل تأخیر در برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم «پوشاک اسلامی – ایرانی و کالای حجاب»/ این نمایشگاه به دلیل هماهنگی های بیشتر و تداوم تا شب عید به تعویق افتاد

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس با عذرخواهی از تأخیر در برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم «پوشاک اسلامی – ایرانی و کالای حجاب»، به جماران اعلام کرد: در صورت موافقت استانداری این نمایشگاه جمعه افتتاح می شود و در صورتی که نقدی به گرمایش سالن چهل سرای مصلای امام خمینی(س) وجود داشته باشد، تا پایان موج سرما صبر می کنیم.

پایگاه خبری جماران: رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس پنجم دی ماه اعلام کرد که نمایشگاه عرضه مستقیم «پوشاک اسلامی – ایرانی و کالای حجاب» از روز 14 دی ماه در سالن چهل سرای مصلای امام خمینی(س) آغاز به کار خواهد کرد و مردم از 10 صبح تا 10 شب می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند. اما یکی از مخاطبان جماران روز گذشته(شنبه 24 دی ماه) به قصد بازدید از این نمایشگاه به مصلای امام خمینی(س) رفته و هیچ اثری از این نمایشگاه ندیده است.

موضوع را از سید مجید امامی، رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس، پیگیری کردیم و وی با عذرخواهی از مردم به دلیل تأخیر در برگزاری این نمایشگاه، گفت: به دلیل تأمین هماهنگی بیشتر و هم افزایی بیشتر بین مجموعه های نظارتی و همچنین ساماندهی تعداد بیشتری از غرفه داران، و مخصوصا با تأکید بر اینکه تداوم نمایشگاه به سمت شب عید برای اصناف، طراحان و غرفه داران مطلوب تر هست، ما از تأخیر در آغاز استقبال کردیم. فعلا تا 18 اسفند این نمایشگاه را داریم و امکان تمدید هم هست. لذا این تأخیر به نفع مردم و غرفه داران اتفاق افتاده و دلیل دیگری نداشته است.

وی افزود: ما حتی تبلیغات محیطی در شهر تهران را به تعویق انداختیم؛ به خاطر اینکه خدای ناکرده مردم دچار اشتباه نشوند که دنبال تأمین و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان پوشاک ایرانی – اسلامی و کالای حجاب هستند.

امامی در پاسخ به سؤالی در مورد زمان قطعی آغاز این نمایشگاه نیز گفت: امشب جلسه نهایی داریم. بنای ما بر این بوده که از روز جمعه نمایشگاه را آغاز کنیم ولی با توجه به افزایش هماهنگی ها و البته مجوزهایی که باید از استانداری تهران گرفته شود، مخصوصا در مسأله صرفه جویی انرژی، اگر دوستان اعلام کنند که ممکن است نقدی در گرمایش سالن بزرگ چهل سرا باشد، ما صبر می کنیم تا موج سرمای جمعه هم بگذرد؛ یعنی اولویت ما مسأله انرژی است. البته چون ما به غرفه داران قول داده ایم، از 50 روز کوتاه نمی آییم و به میزانی که تأخیر شود به سمت شب عید ادامه می دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.