آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: سکوی بزرگ موفقیت اقتصادی این است که پول نفت به زیر ساخت های کشور صرف شود نه به عمران سپس درآمد زیر ساخت به عمران و آبادی صرف شود و ما چهل سال این اصل عظیم اقتصادی را رعایت نکردیم که اگر می کردیم قطعا و قطعا بخش عظیمی از تاثیرات تحریم منتفی می شد.

به گزارش جماران؛ آیت الله سید حسن عاملی گفت: رمز بزرگ موفقیت یک ملت اکتفاء ذاتی  یعنی توان مندی درونی آن ملت است الان اگر روی برجام توافق شود و تمام پول های بلوکه شده ایران  آزاد شود اما دولت برنامه زیربنایی نداشته باشد این پول ها دردهای اصلی را درمان نخواهد کرد.

امام جمعه اردبیل گفت: سکوی بزرگ موفقیت اقتصادی این است که پول نفت به زیر ساخت های کشور صرف شود نه به عمران سپس درآمد زیر ساخت به عمران و آبادی صرف شود و ما چهل سال این  اصل عظیم اقتصادی را رعایت نکردیم که اگر می کردیم قطعا و قطعا بخش عظیمی از تاثیرات تحریم منتفی می شد.

 آیت الله عاملی گفت: بسیاری از کشورها نفت و گاز ندارند اما از درآمد زیر ساخت ها بهترین عمران و آبادی را برای کشور خود فراهم کرده اند  حالا در آستانه آزاد شدن ثروت بلوکه شده ایران دوباره این خطر و این اشتباه ما را تهدید می کند هر ایرانی باید در این خصوص حساس باشد و دولت و مجلس باید این نگرانی را عملا ارج نهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.