فرماندار شاهرود شنبه در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: طرح توسعه شرکت همیار موتور شاهرود با میزان سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
محمد کرم محمدی با اشاره به اینکه این شرکت برای 30 تن کارآفرینی کرده، افزود: بازسازی و نوسازی موتورهای برقی، ترانسفورماتورها و قطعات آن ها و همچنین زنراتورها از ظرفیت های این شرکت است.
وی از آغاز به کار میزخدمت در اداره کل راه و ترابری استان هم خبر دادو گفت: آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ کمربندی شاهرود هم به طول 16.5 کیلومتر و با اعتبار 12.5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
معاون استاندار سمنان تصریح کرد: آب بندی ترک های جزئی، داشتن سطحی صاف و از بین بردن عیب های ظاهری سطح روسازی، مقاومت بسیار بالا در برابر فرسایش، ایجاد کنتراست رنگ بسیار خوب و عمر متوسط بین پنج تا هفت سال از مزایای این نوع از آسفالت است.
محمدی به بازگشایی و تعریض خیابان مدرس شاهرود هم اشاره کرد و افزود: این خیابان به طول 800 متر و با اعتبار 6 میلیارد ریال تعریض شده است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) به مساحت 20 هزار متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد، اضافه کرد: طرح بهسازی مسیر بولوار نیز با احداث رمپ پیاده روی و جاده دسترسی شمال غربی مهمانسرای جهانگردی و بازگشایی و آسفالت مسیر پیاده روی و دوچرخه سورای به طول 800 متر با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین امروز با حضور مسوولان، عملیات اجرایی پروژه موقوفه حاج محمد حسن جعفری و حاجیه خانم اخیانی آغاز شد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.