به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دوران طلایی اشتغال روستایی و عشایر از ابتدای انقلاب تاکنون در دولت تدبیر و امید رقم خورده، افزود: از یک هزار و 400 طرح ثبت شده استان در سایت کارا، 680 طرح مربوط به شاهرود است.
وی ادامه داد: از مجموع 30 طرح استان که اعتبار مورد نیاز آن ها پرداخت شده نیز 24 طرح مربوط به شاهرود است.
معاون استاندار سمنان در خصوص سایت بهین یاب نیز یادآور شد: در 2 سال گذشته بیش از 2 هزار و 400 میلیارد ریال به بیش از 25 واحد صنعتی در شاهرود پرداخت شده است.
هاشمی تکریم ارباب رجوع را زیرمجموعه حقوق شهروندی دانست و تاکید کرد: شهرستان شاهرود از سال گذشته به دلیل سرمازدگی باغ ها با مشکلات زیادی مواجه شده ، بنابراین دستگاه های دولتی در تکریم این مردم زحمتکش که مشکلات زیادی دارند،بکوشند.
وی با تقدیر از عملکرد برخی دستگاه ها در امدادرسانی به مردم روستای تاش در جریان سیلاب هفته گذشته، اضافه کرد: در عین حال گله ای از کندی در عملکرد برخی نهادها وجود دارد و باید اعضای ستاد مدیریت بحران در چنین مواقعی در آمادگی کامل باشند.
فرماندار شاهرود اضافه کرد: مدیران دستگاه ها باید به صورت فصلی نشست هایی با خبرنگاران برگزار کرده و عملکرد دولت را به اطلاع مردم برسانند.
هاشمی ادامه داد: باید به نظارت بر بازار به ویژه در مقطع کنونی توجه ویژه ای داشت چون مردم در این خصوص توقع بیشتری دارند.
در شهرستان شاهرود حدود 270 واحد صنتعی وجود دارد که هنگام روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نیمی از آن ها تعطیل شده یا با رکود شدید مواجه بودند ،با راه اندازی سامانه بهین یاب و ارائه تسهیلات ، اکنون بیشتر این واحدها رونق دوباره خود را یافته اند.
سرمای اواخر فروردین از مجموع حدود 14 هزار و 500 هکتار باغ موجود شهرستان شاهرود به هفت هزار و 800 هکتار خسارت زد و یک هزارو650 میلیارد به باغداران زیان وارد کرد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.