آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون بیش از هر زمان دیگر کشور نیاز به آرامش و وحدت مردم و مسوولان دارد و باید با اتحاد توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.
وی اظهارداشت: دشمن درصدد پاشیدن تخم تفرقه در ایران است و باید آحاد جامعه نسبت به این خصومت ها هوشیار باشند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهای حیاتی برای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه، رونق کسب و کار و حمایت ازکالای داخلی است و با این راهبرد امید در دل جوانان ایران بیش از پیش افزایش می یابد.
شاهچراغی تصریح کرد: ترویج خرید کالای ایرانی و تولید محصول با کیفیت اصلی ترین راه برای تقویت اقتصاد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری است.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: نتیجه رشد و شکوفایی اقتصاد در کشور، تامین منافع عمومی خواهد بود و بر این اساس این توصیه را می توان از جنس امر به معروف دانست.
وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای اعمال تحریم علیه ایران با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی، گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان از این تحریم ها ایجاد رکود، مشکلات اقتصادی و بیکاری برای جدا کردن مردم از نظام بوده است که با راهکارهای رهبری همیشه نقش برآب شده است.
شاهچراغی ادامه داد: اطلاع رسانی بیشتر به مردم در خصوص کیفیت عالی بعضی از کالاهای ایرانی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.