احمد همتی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهرستان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: روز قدس نماد حمایت از کشورهای مظلوم و آزادیخواه جهان به خصوص مردم بی دفاع فلسطین است.
وی اظهارداشت: مردم مومن و همیشه در صحنه مرکز استان سمنان هم نوا با مسلمانان تمام جهان امروز بانگ مرگ بر استکبار سر دادند تا دشمنان بدانند مردم فلسطین تنها نیستند و حمایت از آنها تا نابودی کامل اسرائیل ادامه دارد.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس به عنوان شاخص و فرهنگ حمایت از مظلوم از سوی امام راحل معرفی شده و جهانیان باید بدانند که این مهم در دین مبین اسلام یک ارزش والای انسانی و الهی است و ملت ایران از این موضع ارزشمند، عقب نشینی نمی کند و با تمام توان از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کند.
وی روز جهانی قدس را مظهر مبارزه مستمر با ظلم و تجاوز و دستیابی به استقلال و آزادگی در تمام نقاط جهان دانست.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از مقاومت ملت های مسلمان علیه ظالمان و مستکبران جهان است.
همتی تصریح کرد: روز قدس روز همدلی ملت های اسلامی برای ایستادگی در برابر ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین است.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ناامیدی و یاس هرچه بیشتر دشمنان از جمله رژیم غاصب صهیونیستی را در پی داشته است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز جمعه 18 خرداد 97 در 60 نقطه استان سمنان برگزار شد.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.