ابوالفضل حسن بیگی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: قدس قبله اول مسلمین است و کشورهای اسلامی از آرمان قبله اول خود دست نمی کشند.
وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی محور مقابله در برابر هر نوع تجاوز به ملت های مسلمان است، اظهارداشت: آرمانی ترین شکل مقاومت در منطقه دفاع از آرمان قدس شریف است.
وی شعار راهپیمایی روز قدس را مرگ بر متجاوز اعلام و بیان کرد: امروز مقابله با صهیونیسم بین المللی شده و فقط به کشورهای اسلامی ختم نمی شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز دست برخی کشورهای اسلامی مانند عربستان در حمایت از سیاستهای صهیونیستی در منطقه رو شد، افزود: قدس آرمانی است که خط واقعی بین مظلوم و ظالم و طرفداران مظلومان و ظالمان مشخص کرده است.
حسن بیگی، حرکت دونالد ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را احمقانه توصیف و بیان کرد: این حرکت دوباره آتش انتفاضه را برافروخته است و خروش ملتهای مسلمان در راهپیمایی روز قدس امسال نماد اتحاد مسلمانان در برابر سیاستهای شکست خورده استکبار در منطقه است.
نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز سیاست های آمریکایی در منطقه به جز رژیم اسراییل و عربستان حامی دیگری ندارد و هر اقدام این کشورها آن ها را منفور ملت های مسلمان کرده است.
وی تاکید کرد: اتحاد ملت های مسلمان منطقه در قطع دست داعش از کشورهای اسلامی بار دیگر نشان داد سیاستهای آمریکایی- صهیونیستی در منطقه راه به جایی نمی برد و از سوی دیگر وحدت کشورهای مسلمان را در دفاع از آرمان قدس برجسته تر کرد.
وی انتفاضه را بهترین شکل دفاع فلسطینیان در برابر سیاست های قلدرمابانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه برشمرد و گفت: وحدت ملتهای مسلمان در راهپیمایی روز قدس قوت قلب بزرگی برای فلسطینیان و نمایش اقتدار مسلمانان در صحن جهانی است.
حسن بیگی تاکید کرد: اکنون وقت آن است که کشورهای غربی درباره هر گونه تصمیم با موضوع کشورهای مسلمان منطقه سرعقل بیایند و بدانند که ملتهای مسلمان از ارتش های کاغذین آمریکا و رژیم صهیونیستی هراسی ندارد.
وی حضور مردم در راهپیمایی امسال روز قدس را حماسی برشمرد.
راهپیمایی روز قدس امروز همزمان با 900 شهر کشور در 60 نقطه از استان سمنان برگزار شد.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.