به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برنامه اعزام این کاروان از مرکز استان بعد از نمازظهر و عصر خواهد بود و کاروان در مساجد مستقر و پس از اقامه نماز به سمت مرقد امام (ره) حرکت می کنند.
وی به برگزاری بیش از 70 برنامه‌ استانی در این ایام، خبر داد و اظهارداشت: در روز چهاردهم خرداد ماه در سراسر استان آیین سالگرد ارتحال برگزار می شود و ساعت 18 عصر روز چهاردهم خرداد در مسجد امام(ره) سمنان برنامه اجتماع مردمی در مرکز استان پیش‌بینی شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: در روز پانزدهم خرداد به مناسبت گرامیداشت شهدای پانزدهم خرداد آیین اجتماع مردم تدارک دیده است.
وی ادامه داد: در شهرهای شاهرود، دامغان ، گرمسار، سرخه، آرادان ، مهدی‌شهر و میامی همزمان برنامه گرامیداشت یاد امام راحل و اجتماعات بزرگی شکل خواهد کرد.
زاهدی به توزیع اقلام فرهنگی به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل اشاره و اضافه کرد: این برنامه از دهم خرداد آغاز خواهد شد و از دفاتر سراسر استان برای دریافت محموله تبلیغی فرهنگی به دفتر مرکز استان نیرو اعزام شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که با روز جمعه 23 ماه رمضان مصادف شد، اشاره کرد و افزود: برنامه راهپیمایی باشکوهی در 60 نقطه استان برگزار خواهد شد و پیش از آغاز نمازجمعه مردم از مکان‌های مشخصی به صورت راهپیمایی حرکت و به سمت مصلی جمعه حرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در مرکز استان روز جمعه ساعت یازده برنامه راهپیمایی از میدان امام رضا آغاز و به مصلای نماز جمعه ختم خواهد شد.
سال گذشته بیش از چهار هزار نفر از استان سمنان به مرقد امام (ره) اعزام شدند.
6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.