**ایران هرگز با آمریکا تعامل نداشته است
به گزارش ایرنا، امام جمعه دامغان گفت: در سال های اخیر تجربه نشان داده است که با توجه به اقدامات سخیف و عهد شکنی های دولت آمریکا، ایران هرگز با این کشور تعامل نداشته است.
حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان در نماز جمعه این هفته دامغان افزود: دولت ایران هرگز با آمریکا تعامل نداشته و بهانه آمریکا در بازدید از مکان های نظامی ایران، عدم مشارکت ایران در جبهه مقاومت و توقف فعالیت هسته ای در نیروگاه های هسته ای کشور ماست که این درخواست ها از جمله خطوط قرمز بوده و هیچگاه قابل مذاکره نخواهد بود.
امام جمعه دامغان با بیان این که مشکلات اقتصادی ایران هیچگاه با نسخه های غربی حل نخواهد شد، افزود: برای رفع مشکل اقتصادی و گرانی باید درونی فکر کرد که در این راستا دولت و مسوولان حوزه اقتصاد، باید با افزایش خدمات و ایجاد موقعیت های شغلی، مشکلات را رفع نمایند.
حسینیان به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و تصریح کرد: سوم خرداد یادآور حماسه بزرگ ملت ایران در برابر دنیای استکبار بود که به خواست خدا و اراده و عزم جوانان غیور در عملیات بیت المقدس به جهانیان نشان داده شد.
9856/6026
**مسوولان برای نظام مساله درست نکنند
به گزارش ایرنا، شاهرود- ایرنا- امام جمعه موقت شاهرود گفت: مسوولان استان سمنان با کارهای نسنجیده برای نظام مساله درست نکنند.
حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته نمازجمعه شاهرود افزود: مردم ولایت مدار شاهرود در جریان مشکل اخیر خواسته های خود را به بهترین شکل عنوان کرده و اجازه ندادند دشمنان نظام سوء استفاده کنند.
وی افزود: استاندار سمنان باید مراقبت کند بی جهت غرور مردم را جریحه دار نکنند، به مسایل حاشیه ای دامن نزده و غرور مردم را جریحه دار ننمایند.
وی به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: در فرمایش های ایشان مولفه هایی برای برخورد با آمریکا وجود داشت که لازم است مسوولان آن ها را در نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: عدم اعتماد به آمریکا یکی از محورهای اساسی سخنان رهبر انقلاب اسلامی بود که نگاهی به رفتار این دولت در 60 – 70 سال گذشته بیانگر آنست.
سعیدی گفت: آمریکا حتی در دوران پهلوی که دست نشانده آن ها بودند هم هیچ حسن نیتی در برابر مردم ایران نداشتند.
وی در مورد چند انتخابات برگزار شده در نقاط مختلف جهان گفت: نکته مشترک انتخابات لبنان ، عراق ، ونزویلا و روسیه شکست طرفداران آمریکا بود.
خطیب موقت جمعه شاهرود به سالروز آزاسازی خرمشهر هم اشاره کرد و گفت: آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود که با هماهنگی کامل ارتش، سپاه، بسیج و دیگر رزمندگان اسلام به وقوع پیوست و زمینه موفقیت های بعدی را فراهم نمود.
**وحدت موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی است
میامی - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: وحدت مردم و اطاعت از رهبری موجب عزت، اقتدار وعظمت ایران اسلامی شده و کشور را از توطئه دشمنان مصون داشته است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور درخطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع میامی با اشاره به بیانات رهبری در زمینه برجام افزود: مسوولان در موضوع برجام دقت نمایند اگر کشورهای اروپایی در برابر آمریکا ایستادگی کنند، تضمینی بر ادامه برجام خواهدبود.
وی باتوجه به انتقال سفارت آمریکا به فلسطین اشغالی گفت: اقدام اخیر دولت آمریکا و کشته شدن دهها فلسطینی لکه ننگی دیگر بر سکوت کشورهای عربی در برابر ظلم استکباراست.
خطیب جمعه میامی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: این روز بزرگ و حماسه ای بی نظیر برگ زرینی برافتخارات میهن اسلامی است و امروز با تفکر بسیجیان و مردم بصیر ایران اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد و اجازه تعرض به کشور را نمی دهیم.
6107/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.