استاندار سمنان با تاکید بر خدمات رسانی همه جانبه به مردم ‌گفت : مسوولان دستگاه های اجرایی در ارایه خدمات مطلوب و شایسته به مردم استان بیشتر تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن یادگار امام (ره) ، افزود : مسوولان با ارایه خدمت شایسته به مردم نقش مهم و غیرقابل انکاری در ایجاد امید و انگیزه در جامعه دارد.
وی اظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند بذر یاس و ناامیدی را در جامعه بپاشانند و مسوولان باید با خدمت رسانی به بهترین وجه دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند.
وی ادامه داد : باید مسوولان با اخلاق خوب و خدمات شایسته مردم را جذب کنند و فاصله دل ها عامل تفرقه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
چاوشی خاطرنشان کرد : وجود انبوه بیکاران خطر جدی برای کشور محسوب می شود و پدید آمدن آسیب های اجتماعی و جدایی از انقلاب از جمله پیامدهای شوم بیکاری است.
استاندارسمنان با تاکید بر خرید کالای ایرانی اضافه کرد : مسوولان در سال جدید بیش از بیش توجه و نظارت به این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش ایرنا، بیش از یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی در سمنان فعالیت دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال استان دارد.
در سال گذشته نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.