سید عباس دانایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه همه جانبه و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم در دستور کار مسوولان قرار گرفته است.
وی اظهارداشت : در مرکز استان سمنان با هدف محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت ها ، تمام مناطق روستایی شهرستان از نعمت برق ، آب آشامیدنی و گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وی خاطرنشان کرد : در تمام مناطق روستایی شهرستان سمنان زیرساخت های خوبی به منظور توانمندسازی و بهبود معیشت روستاییان در زمینه کشاورزی ، دامی ، صنایع دستی ، نمادسازی محصولات دامی و کشاورزی برای صادرات و بهبود بازار فروش و تولیدات صنعتی فراهم شده است.
دانایی اضافه کرد : 6 درصد جمعیت شهرستان سمنان در مناطق روستایی و 94 درصد در مناطق شهری زندگی می کنند و مناطق روستایی سمنان با وجود توانمندسازی های انجام شده نیازمند خدمات بیشتری است.
فرماندار سمنان ، ریشه کنی 100 درصدی بیسوادی، تاسیس دهیاری و شورا در تمامی روستاهای شهرستان ، تامین آب آشامیدنی ، افزایش محدوده روستاها را از جمله دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش مرکزی سمنان برشمرد.
وی یادآور شد : سمنان با گازرسانی به 100 شهر و روستا عنوان اولین شهرستان سبز کشور را به خود اختصاص داده است.
فرماندار سمنان پوشش کامل شبکه رادیویی و تلویزیونی ، پوشش کامل مراکز بهداشتی و درمانی، احداث و تجهیز سالن های چند منظوره ورزشی و خانه های ورزشی روستایی ، ثبت 13 آثار تاریخی و جمع آوری مکانیزه پسماندها در روستای تابعه را از دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی در مرکز استان سمنان ذکر کرد.
دانایی تصریح کرد : ملت ایران با گذشت 39 سال از حکومت نظام جمهوری اسلامی همواره با حضور مقتدرانه خود از کشور در مقابل هرگونه ناملایمات ، و توطئه های دشمنان، حمایت و از حیثیت نظام جمهوری اسلامی که به آن آری گفتند دفاع کرده اند.
ملت ایران در 12 فروردین 1358 با رای 98.2 درصد آرا نظام جمهوری اسلامی انتخاب کردند که به همین دلیل این روز بنام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.