به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود : حمایت از کالای ایرانی به معنی تعصب ملت به ارزش های انقلاب اسلامی است که باید آحاد جامعه برای تحقق منویات رهبر انقلاب توجه کنند.
وی اظهارداشت : تاکید رهبری به حمایت از کالای ایرانی به معنی نابسامانی در اقتصاد کشور است که با این راهبرد می توان رونق کسب و کار را به ایران اسلامی بازگرداند.
وی خاطرنشان کرد : تحقق شعار سال تنها مختص به دولت و دستگاه های اجرایی نیست بلکه تمامی آحاد جامعه در حمایت از کالای ایرانی مسوول هستند. شاهچراغی در بخش دیگری با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت تصریح کرد : آیین روز طبیعت را در پیش داریم و از همه مردم می خواهیم که در حفظ و احیا عرصه های ملی بکوشند‌.
امام جمعه سمنان همچنین 12 فروردین را روز عزت و سربلندی ملت ایران دانست و افزود : در این روز تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران با رای قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند‌.
شاهچراغی ادامه داد : استکبار جهانی همواره درصدد رخنه در جامعه ایران است اما با رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای توطئه های دشمنان به خصوص دسیسه های آمریکای جنایتکار در منطقه خنثی شده است.
وی اضافه کرد : نباید به آمریکا باج داد و این کشور غاصب فکر می کند جهان دهکده است و باید بر آن حکومت کند اما باید به ترامپ بگویم دوران قدرت نمایی تمام شده است.
وی گفت :‌ کشور و استان سمنان با معضل کمبود آب مواجه است و آحاد مردم باید برای سپری کردن فصل گرم سال، صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.