به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان در مسجد جامع این شهرستان افزود : سال 96 به فرموده رهبر معظم انقلاب، سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده است که باید برای رونق اقتصادی مردم تلاش بیشتری شود.
وی تصریح کرد : بیان درد مردم از سوی ائمه جمعه مخالفت با دولت نیست بلکه تنها با تبیین مصایب و درد موجود در جامعه و راهکاری برای حل این معضلات را خواستار هستند.
وی افزود : مردم مشکلات در جامعه را می‌فهمند و خوب قضاوت می‌کنند.
وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و این که پوشش مانع گسترش بسیاری از آسیب‌ها در جامعه می‌شود، اظهارداشت : افرادی که طرح حجاب اجباری را مطرح می‌کنند در واقع علیه ارزش‌ها موضع می‌گیرند و واکنش نشان می‌دهند که باید در برابر آنان هوشمندانه عمل کرد.
وی اضافه کرد : حجاب قانون خدا و از ضروریات دین است و باید همه مسلمانان به این مساله پایبند هستند.
امام جمعه سمنان با اشاره به گرامیداشت هفته شهدا در روز بیست و دوم اسفند ، بیان کرد : کار بنیاد شهید که با خانواده شهدا و ایثارگران سرو کار دارند بسیار اررشمند و خدمت مقدس است.
شاهچراغی با تاکید بر ضرورت هوشیاری جوانان در برپایی آیین چهارشنبه سوری، گفت : با شادی مخالف نیستیم و اسلام دین عزا و عاشور و هم شادی‌های معقولانه هست اما شادی نباید به قیمت خودآزاری و مردم آزاری تمام شود.
وی ادامه داد : در این آیین هر ساله دهها تن کشته می‌شوند که باید با مدیریت صحیح چهارشنبه سوری تبدیل به چهارشنبه سوزی نشود.
م -ع 6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.