آنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کردند : مردم استان سمنان به همراه دیگران هموطنان با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر، زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری و حمایت از نظام اسلامی را تاریخ ایقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.
علی محمدی از شهروندان سمنانی در گفت و گو با ایرنا با بیان این که اکنون بر هیچ کسی پوشیده نیست که جمهوری اسلامی ایران روز به روز مقاوم تر، محکم تر و بزرگتر در جهان همچون خورشید تابان می درخشد، گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا و عرصه بین المللی جز کشورهای مقتدر و اصلی و از بازیگران با اهمیت است.
وی با اشاره به چرایی مهم بودن امسال نسبت به سال های گذشته و همچنین موقعیت ایران در برهه کنونی، افزود : دولت آمریکا همواره تلاش کرده تا در توهین های خود به اسلام، نام جمهوری اسلامی را بر زبان بیاورد البته ملت ایران نیز آگاه تر این حرفها و همیشه در صحنه است.
وی ادامه داد : در زمان حاضر یکی از وظایف شرعی، اسلامی، الهی و ملی مسوولان و مردم این است که با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، به دنیا اعلام کنیم که همچون گذشته ایستادیم و هرگز زیر بار زور و ظلم نخواهیم رفت.
محمدی حضور گسترده مردم در در این حماسه ملی خواستار شد و گفت : چراکه هر قدمی که بر می داریم تیری به چشم آمریکا و خاری در چشم دشمنان دشمنان ملت ایران و انقلاب خواهد بود.
این شهروند سمنانی با بیان این که دنیا در روز 22 بهمن از طریق رسانه های گروهی و گیرنده های تلویزیونی، نگاه خود را به قدم های مثبت و محکم ملت ایران دوخته است، تاکید کرد: امیدواریم که شاهد راهپیمایی باشکوه، بزرگ و حماسی مردم همچون سال های گذشته در این روز باشیم.
جلال رامه یکی دیگر از شهروندان در گفت وگو با ایرنا، با دعوت از آحاد جامعه برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم همیشه ثابت کردند جایی که دشمنان قصد دارند تا با زور حرف خود را بر ملت ایران تحمیل کند، متحد تر از گذشته او را در رسیدن به آرزوهای شومش ناکام می گذارد.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب تند خویی و تند گویی های رییس جمهور جدید آمریکا را خواهد داد، گفت: دشمنان ما باید متوجه باشند تا این نظام از پشتوانه محکمی چون مردم برخوردار است، هیچ قدرتی از هیچ نقطه جهان قادر نیست با آن مقابله کند.
وی اضافه کرد: دشمن باید درک کند که ملت ایران رهبر معظم انقلاب را در خود دارد و پشت سر ایشان بوده و است و با سیاست های معظم له حرکت می کند.
رامه با مهم خواندن راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته، گفت: اگر چه حضور مردم در راهپیمایی سال های گذشته برای ما مهم بوده ولی امسال به واسطه شرایطی که در آن قرار داریم و در دنیا با آن مواجه هستیم، دارای اهمیت فوق العاده ای برای همه ایرانیان است.
فرماندار سرخه هم در گفت و گو با ایرنا، حضور مردم در راهپیمایی را به عنوان یکی از ارکان نظام و تکمیل کننده رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: از جمله مواردی که همواره در نظام اسلامی وجود داشته و جمهوری اسلامی هم به آن پایبند است، حضور مردم در صحنه بوده است.
علی محمد مویدی زاده با اشاره به تهدید های اخیر رییس جمهور آمریکا نسبت به ایران و رخداد برخی حوادث پس از روی کار آمدن ترامپ در عرصه بین المللی، افزود: همیشه در این گونه مواقع و حساس اتفاقاتی رخ می دهد که باعث می شود حضور مردم بیش از گذشته پرشور تر و باشکوهتر شود و امسال شاهد این حضور میلیونی خواهیم بود.
وی اضافه کرد : مردم با حضور خود در این صحنه مهم، مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های استکبار غرب در مقابل نظام اسلامی خواهد زد و همه اهداف آنان از بین می رود و به نتیجه ای نمی رسد.
فرماندار سرخه با تاکید بر حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد : این روز نماد و مظهر شکوه، اقتدار و همدلی ملت ایران است و ما معتقدیم که با حضورمان در این روز مبارک می توانیم به این عزت، فزونی ببخشیم.
مویدی زاده با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: امروز با تدبیر مسوولان نظام و دیپلماسی فعال و سیاست خارجه موفق در کنار از بین بردن ایران هراسی در میان جوامع بین الملل شاهد نقش تعیین کننده و تاثیر گذار ایران در تمامی مسائل منطقه و جهان هستیم.
وی تصریح کرد : امروز نه تنها ایران هراسی به ورطه نابودی فرستاده شده، بلکه شاهد همراهی نکردن اتحادیه اروپا و کشورهای آسیایی با سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا هستیم بنابراین باید این اقتدار را در راهپیمایی 22بهمن به رخ جهانیان بکشیم.
فرماندار مهدی شهر در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حجم تهدیدها و یاوه گویی های دشمنان و استکبار در طول 38 سال گذشته، گفت: مردم ایران در طول چهار دهه گذشته و پس از شکل گیری انقلاب اسلامی بار ها شعار ها و تهدیدهای پوچ و تو خالی ابر قدرت ها و دشمنان را با گوش خود شنیده و برای آن ها تازگی ندارد.
حسن ارگی افزود: در واقع شکل این شعارها تغییر کرده و ماهیت همان خوی استکباری است که از سوی کشور آمریکا شاهد هستیم.
وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی با درایت خاص خود و رهبری رهبر معظم انقلاب همواره سعی کرده تا راه صحیح خود را پیدا کرده و حرکت کنند.
فرماندار مهدی شهر اضافه کرد : به طور قطع امسال هم مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان خواهد داد که همچنان محکم و پا برجا در راستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از انقلاب ایستاده است.
سعید کامیابی رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد سمنان در گفت و گو با ایرنا از انقلاب اسلامی و قیام ملت سرفراز ایران در سرنگونی رژیم طاغوت به عنوان یکی از شاخص ترین انقلاب ها و قیام ها یاد کرد و افزود: رهبری ارزشمند انقلاب اسلامی ایران و داشتن ملتی بیدار و همیشه در صحنه، بصیر و شجاع سبب استحکام پایه های نظام شده است.
وی با تاکید بر اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه علاوه بر آن که تو دهنی محکم به غرب و سران استکبار است، بلکه تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل است.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: این راهپیمایی پیام‌های مهمی از جمله تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب، اعلام دفاع و حمایت از ولایت فقیه و مسوولان نظام، محکوم کردن توطئه‌های استکبار و اعلام آمادگی برای حضور گسترده در انتخابات سال آینده دارد.
محمد بافتی از فرهنگیان استان در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن فردا، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن تجسم عینی پشتیبانی مردم از انقلاب و آرمان های انقلاب و صلاح مردم در این حضور با بصیرت، ایمان و اراده قوی است و ملت ایران در این حضور با بصیرت مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب می زنند.
وی با بیان این که برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان از حرکت و تداوم اهداف انقلاب است، عنوان کرد: این حرکت عظیم مردمی استقامت بر سر آرمان های انقلاب است.
یکی از شهروندان نیز حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن را سدی در برابر نفوذ دشمن دانست و گفت: ملت ایران در 22 بهمن ثابت خواهند کرد که از شعارها و پیام‌های اصیل انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند.
مهدی عربی خاطرنشان کرد: با وجود همه ظاهرسازی های غرب در تغییر نگاه به جمهوری اسلامی همچنان بد ذاتی استکبار جهانی حکم می‌کند که ما در نقطه آگاهی، هوشیاری و بصیرت کامل باشیم تا دشمن نتواند از مسیرها و کانال‌های مختلف سیاست نفوذ خود را در عرصه‌های مختلف به ثمر و نتیجه برساند تا انقلاب اسلامی را با چالش واقعی روبه‌رو کند.
وی به حوادث منطقه‌ای و برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها از این شرایط خاص را یادآور شد و افزود: خود غربی‌ها نیز می‌دانند که شعارهای فریبنده و اندیشه‌های گمراه کننده آنها به هیچ ‌وجه جوابگوی خواسته‌ها و نیازهای به حق مردم منطقه نیست و در چنین شرایطی است که همه باید سعی کنیم تا پرده از افکار آلوده و فریب‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی برداریم و به دنیا ثابت کنیم که ماهیت استکبارستیزی نظام اسلامی ما بر چه پایه و اساسی بوده است.
عربی حفظ و تداوم شعار هیهات منا ‌الذله ملت ایران را در تداوم نهضت حسینی ،یادآور شد و گفت : همه ساله راهپیمایی 22 بهمن و پشتیبانی واقعی مردم از نظام، انقلاب اسلامی را از همه حیله‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی بیمه می‌کند و نقطه صلابت و اقتدار نظام اسلامی را بیش از گذشته نمایان‌تر می‌کند.
وی افزود: امروز در حساس‌ترین شرایطی که جمهوری ‌اسلامی ایران آن را طی می‌کند و در آستانه دو امر مهم یعنی 22 بهمن و انتخابات بیشترین تاکید و توجه بر حفظ وحدت و همگرایی بیشتر است که کشورهای اسلامی می‌توانند با محوریت انقلاب الهی و ارزشی در ایران تمام نیرنگ دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی را خنثی کنند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال صبح روز یکشنبه هفته جاری در 45 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ، در دهه فجر انقلاب اسلامی 461 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از سه هزار و 127 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.