روح الله کریمی در حاشیه افتتاح برخی از این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از آسفالت و بهسازی پارک شاهد بیارجمند با اعتبار 6 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.
وی با اشاره به گشایش بازارچه کارآفرینی بانوان بیارجمند با حضور فرماندار شاهرود، بیان کرد: 2 طرح تعریض و روکش آسفالت محور بیارجمند - خانخودی به ارزش 14 میلیارد ریال و بهسازی جدول کشی و آسفالت گلزار شهدای خانخودی با هزینه 700 میلیون ریال با حضور مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.
بخشدار بیارجمند مرمت و بازسازی قنات شورمزه دستجرد را دیگر طرح افتتاح شده خواند واضافه کرد: در این طرح برای حفر سه حلقه چاه جدیدو ریزش برداری و پینه برداری 600 میلیون ریال هزینه شده است.
کریمی همچنین با بیان اینکه عملیات اجرایی سه طرح با اعتبار 13 میلیارد و 525 میلیون ریال آغاز شد ، افزود: روکش آسفالت سرد محور بیارجمند - بردسکن به طول 10 کیلومتر و با اعتبار هفت میلیارد ریال، عملیات نهالکاری و بیابان زدایی در روستای دستجرد به مساحت 300 هکتار و با اعتبار 6 میلیارد ریال و نیز اجرای شبکه فشار متوسط هوایی برای رینگ فیدر خانخودی و منابع طبیعی بیارجمند به طول یکهزار و 500 متر و با اعتبار 525 میلیون ریال آغاز شد.
بهره برداری از 133 پروژه با اعتبار 650 میلیون ریال در شهرستان شاهرود، ازجمله برنامه های دهه فجر امسال است.
بخش محروم بیارجمند شاهرود 40 روستا و حدود 10 هزار نفر جمعیت دارد.
شغل بیشتر اهالی این بخش که با کمبود آب روبرو هستند ، کشاورزی و دامداری است.
7359 /6167 خبرنگار: مهسا شانیان *** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.