به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان که پیش از ظهر امروز به اتفاق جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان از شرکت صنعتی عقاب افشان دیدار کرد با اشاره به ظرفیت های برجسته استان سمنان در تولید ملی گفت : مزیت مهم استان سمنان صنعت و معدن است و بی تردید برای اشتغال پایدار در استان سمنان باید صنعت را جدی بگیریم .
استاندار سمنان گفت : باعث خوشحالی است که بیش از 70 درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز این شرکت صنعتی در داخل کشور ساخته می شود و ما امیدواریم که با تلاش پرسنل و مجموعه ی تلاشگر این واحد صنعتی روزی را شاهد باشیم که صد درصد قطعات مورد نیاز این مجموعه با کیفیت مطلوب در داخل کشور تولید شده و از هر گونه واردات بی نیاز گردیم .
چاوشی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور اظهار داشت : حمایت از صنعتگران را باید همچون حمایت از رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس جدی بگیریم و باید باور داشته باشیم که در دوران کنونی ، صنعتگران همچون رزمندگانی هستند که در سنگر جهاد سازندگی برای سربلندی و اعتلای وطن تلاش می کنند .
ایشان اضافه کرد: اگر اشتغال ایجاد شود سطح وسیعی از نگرانی ها و دغدغه های عمومی برطرف میگردد و لذا باید باور داشته باشیم که عزم و اراده می تواند همه بن بست ها را بشکند و لازمه ی این کار آن است که جزیره ای نیندیشیم و اتحاد و همدلی را مد نظر قرار دهیم .
چاوشی تصریح کرد: اگر تولید ، رونق بگیرد ، همه از منافع آن بهره مند شده و سربلند خواهیم شد ، پس لازم است تا تمامی مسئولان و سازمانهای مختلف و بخصوص بانک ها ؛ حمایت از تولید گران و صنعتگران را در سر لوحه ی کار خود قرار داده و در جهت کاهش و رفع دغدغه های این عزیزان و ایجاد اشتغال بیشتر در استان تلاش نمایند .
استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر تفکر و اندیشه ورزی گفت : ما تابع شریعتی هستیم که ارزش یک ساعت تفکر را برتر از 70 سال عبادت دانسته است و لذا ارزش کار دوستان ما در این مجموعه در اندیشه و تفکر برای تولیدات جدید و افزایش کیفیت محصولات بسیار حائز توجه و ارزشمند است .
استاندار سمنان در پایان با دعوت از تمامی مسئولان و صاحب نظران کشور ، پیشنهاد نمود تا اعضای کمسیون صنایع و اصل 90 مجلس شورای اسلامی ، بمنظور آشنایی و اطلاع از ظرفیت و قابلیت ایجاد شده در استان سمنان ، از این مجموعه صنعتی در سمنان بازدید داشته باشند

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 847387
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.