حمید گرامیان روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اعتبار سالانه اختصاصی به این رشته ورزشی را یکصد میلیون ریال اعلا و اضافه کرد : با این مقدار اعتبار اهداف و برنامه های ورزشی این رشته محقق نمی شود.
وی اعتبار مورد سالانه برای این رشته ورزشی را 600 میلیون ریال ذکر کرد و افزود : کمبود اعتبار این رشته ورزشی را با چالش زیادی مواجه کرد که برای جبران این کمبود از حامی مالی ورزشی سعی می‌کنیم چرخه بسکتبال را به گردش در آریم.
وی خاطرنشان کرد : بیشتر هیات‌های ورزشی استان سمنان سالن اختصاصی ندارند و مجبور به اجاره کردن سالن هستند که این امر ورزشکاران را با مشکل مواجه کرده است.
گرامیان با تاکید بر لزوم حمایت مسوولان برای ارتقا این رشته ورزشی، تصریح کرد : این حمایت مادی می‌تواند در شکل دادن تیم قدرتمند در لیگ، برگزاری دوره استعدادیابی در شهرستان‌ها و دوره لیگ استانی بسیار اثرگذار باشد.
رییس هیات بسکتبال استان سمنان استقبال از این رشته ورزشی را مطلوب ارزیابی و تعداد ورزشکاران بسکتبالیست را 2 هزار تن مرد و بیش از 800 تن بانوان اعلام کرد.
به گفته وی 2 داور بین‌المللی بسکتبال مسابقات کافه آسیا و همچنین انتخابی جام‌جهانی از استان سمنان هستند.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعالند که بیش از 2 هزار و 800نفر جذب رشته بسکتبال شده‌اند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.