به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره)این شهر افزود : فتنه اخیر به مراتب خطرناک تر از فتنه سال 88 بود چون همه دشمنان داخلی و خارجی وحدت داشتند که خوشبختانه ملت ایران با پشتیبانی مثال زدنی از ولایت و نظام جمهوری اسلامی، این فتنه دشمن را دفع کردند.
وی اظهارداشت : مسوولان با اهتمام ویژه در حل مشکلات مردم بهانه را از دست دشمنان و فتنه گران بگیرند.
وی با تاکید بر حل مشکلات مردم از سوی مسوولان گفت : اکنون مسوولان نظام جمهوری اسلامی بیش از بیش تلاش ویژه ای به حل مشکلات مردم داشته باشند و بر دغدغه آنان بکاهند.
امام جمعه سمنان ادامه داد : بعد از این اقدام ستودنی ملت ایران در حادثه اخیر ، حال نوبت مسوولان است تا با حل مشکلات ملت از جمله مهم ترین آن گرانی و بیکاری است پاسخ پشتیبانی آنان را بدهد.
شاهچراغی تصریح کرد : اگر به مشکلات مردم رسیدگی نشود خطر فتنه دوباره دشمن به بهانه مشکلات ملت وجود دارد بنابراین همه باید هوشیار و مراقب توطئه های دشمنان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان به شهادت مدافع حرم علی محمد محمدی که مدتی پیش در دفاع از حرم آل الله شهید و امروز در سمنان تشییع شده است ، اضافه کرد : بهترین جان دادن شهادت در راه خداست، جبهه مقاومت هنوز درگیر است و به کمک غیور مردان نیاز دارد.
6026/7342
*خبرنگار: الناز ملکی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.