به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور درخطبه های نمازجمعه این هفته درمسجدجامع میامی با بیان این که پیروی نکردن ازولایت فقیه موجب خسارت می شود، افزود : درفتنه 88 برخی باج خواهی و براندازی نظام را اولویت خودقرار داده بودند ، اما مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه آن ها را از قطار انقلاب بیرون کردند.
وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری دردیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم اشاره کرده و گفت: 9دی پاسخ این ملت به رفتارها و افکارناشایست برخی درداخل وخارج کشوربود.
امام جمعه میامی ادامه داد: افرادی که درراس امورقرارمی گیرند نباید حرفی بزنندکه آبرو و عزت و اقتدارکشور را تضعیف نماید، آن ها باید حافظ آرمانهای نظام باشند.
خطیب جمعه میامی خطاب به دولت ومجلس ، گفت: نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی و دولتمردان دربودجه 97 به دنبال رفع معیشت ومشکلات مردم بویژه معضل بیکاری باشند ودرراستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند.
صفائی پور از صبرمردم در برابر مشکلات قدردانی کرد و افزود: مسوولان باید برای رشد و شکوفایی اقتصاد ومعیشت مردم تلاش کنند و از افزایش قیمت کالاهای ضروری جلوگیری کنند.
وی باتسلیت وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهارکرد: مهمترین شاخصه ودرس اززندگی این بانو ولایتمداری می باشد که همه باید الگوی خودقراردهیم.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی **** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.