به گزارش ایرنا، احمد همتی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری مهدیشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: اعتبارات تعریف شده در بودجه سال 1397 نسبت به سال های گذشته بسیار خاص و متفاوت است.
وی جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی را یکی از اقدامات مثبت در راستای برنامه ریزی های منسجم و علمی برای بهره برداری و کلنگ زنی بسیاری از طرح های اقتصادی و عمرانی در سمنان اعلام کرد.
همتی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده واریز 32 درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیطنت های اخیر استکبار جهانی گفت: دشمنان جهان اسلام به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید بودند که با هوشیاری و تدبیر، این نقشه شوم خنثی شد.
فرماندارمهدی شهر خاطرنشان کرد:فضاسازی درباره تغییر قیمت نان و بنزین بعد از چندسال به دور از انصاف است
حسن ارگی اظهارداشت: همسویی برخی افراد با رسانه های بیگانه و بد جلوه دادن مسایل کشور خارج از عرف است و موجب ایجاد تنش و ناامیدی در بین مردم می شود.
وی با اشاره به 27 ماه آذر سالگرد روز جهانی بدون خشونت و افراطی گری تصریح کرد: در چند سال گذشته دولت تدبیر و امید اعتدال به دور از افراط را سرلوحه خود قرار داده است.
ارگی با اشاره به رویکرد دولت در به کارگیری بانوان و نیروی جوان در بدنه دستگاه های اجرایی اظهار کرد: این رویکرد در شهرستان مهدی شهر هم تحقق یافته است.
به گزارش ایرنا در نشست شورای اداری این شهرستان، نرجس درخشنده به عنوان رییس اداره بهزیستی مهدیشهر، مسعود احمدی به عنوان بخشدار شهمیرزاد و محمد شاهمیری به عنوان شهردار درجزین معرفی شدند.
شهرستان مهدی شهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7342
*خبرنگار: االناز ملکی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.