به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، با محکوم کردن تصمیم رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس ، افزود: پس از شکست هایی که آمریکا و عواملش از مردم و مقاومت دریافت کردند، دنبال اجرای توطئه های تازه هستند.
وی افزود: امروز مسلمانان بیش از گذشته نیاز به وحدت دارند ، و رهبر معظم انقلاب در جمع شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی بر این امر تاکید نمودند.
امام جمعه شاهرود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با برگزار کنند گان کنگره شهدای آذربایجان هم اشاره کرد و گفت: یاد شهدا عزت آفرین است ، مردم ایران اکنون نتیجه ایثار شهدای مظلوم دفاع از حرم را لمس می کنند.
خطیب جمعه شاهرود به فرا گیر شدن فرهنگ بسیج در کشور های منطقه هم اشاره کرد و گفت: اکنون نیروهای مردمی و مقاومت در کشورهای عراق، سوریه و یمن به کمک ارتش این کشورها ، دشمنان خود را شکست داده اند.
حجت الاسلام امینی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را نتیجه شکست ها مفتضحانه آن ها در منطقه اعلام کرد و گفت: آمریکا به دنبال راهی برای برگرداندن موجی است که توسط مقاومت در حال نابودی است.
وی گفت: اکنون مردم و سران کشورهای اسلامی در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته اند ، برخی کشورهای اسلامی که برای کشتار مردم مظلوم یمن ائتلاف تشکیل می دهند، در برابر این کار آمریکا چه عکس العملی نشان خواهند داد؟
حجت الاسلام امینی به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرده و بخش هایی از آیین نامه تشکیل این شورا را قرایت نمود و گفت: این شورا آن چنان که در آیین نامه اش آمده ، فعالیت نکرده ، نگاه شورا باید به کل جامعه باشد .
پس از برگزاری نماز جمعه این هفته ، نمازگزاران شاهرود از مقابل مصلای نماز جمعه به سمت میدان جمهوری اسلامی راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی سیاست های آمریکا را درانتقال سفارتش به بیت المقدس محکوم کردند.
6167 انتشاردهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.