فرشاد زادخور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : این در حالی است که با تلاش کارکنان این اداره کل روزانه بیش از 90 رام قطار مسافری در حال تردد میباشد .
وی افزود: با تکمیل خط فرعی سیلوی سمنان و آغاز عملیات بارگیری در یک ماه گذشته از طریق ریل 19 هزار تن گندم از این سیلو بارگیری و به استان های مازندران ،البرز،تهران و مشهد حمل شده است.
زادخور گفت: علاوه بر حمل گندم ، مقدار یک هزارو 792 تن سیمان صادراتی از ایستگاه جاجرم به مقصد کشور ترکمنستان و59هزارو 15تن زغال سنگ از ایستگاه زرین به مقصد اصفهان بارگیری وحمل شده است.
وی از هوشیاری نگهبان ایستگاه راه آهن بسطام برای جلو گیری از یک سانحه ریلی هم خبر داد و گفت: در تاریخ اول آبان هنگام عبور قطار مسافری 371 مشهد- تهران ، حامد شفیع زاده نگهبان ایستگاه بسطام که برای بازدید و اطمینان از صحت سیر قطار مسافری در سکوی ایستگاه حاضر بود متوجه شکستگی سگ دست سالن مسافری شد و با اعلام به موقع برای توقف قطار، موجب پیشگیری از بروز سانحه ای ناگوار برای مسافران و زایران حضرت ثامن الحجج(ع) شد.
زادخور اظهار داشت: پس از توقف قطار مذکور ماموران فنی بلافاصله بررسی های اولیه را انجام داده و پس از انجام اقدامات لازم و رفع عیب قطار به سیرخود ادامه داد.
وی خاطر نشان کرد : این مامور وظیفه شناس از سوی اداره کل راه آهن شمالشرق(1) وشرکت تابعه مورد تشویق وتقدیر قرار گرفت.
راه آهن شمالشرق (1) بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی کشور را با وسعت541 کیلومتر دارد و یک هزار و 82 کیلومتر خطوط ریلی به صورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irna_shahrood مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.