به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه سمنان افزود: امر به معروف و نهی از منکر مختص به زمان و مکان خاصی نیست و باعث می شود ما از جامعه سالم برخوردار باشیم.
وی با بیان این که سمنان رتبه نخست از نظر سلامت اداری را در کشور دارد ، اظهارداشت: این امر مبین تاثیرگذاری امر به معروف در دستگاه های اجرایی این استان است.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد : مسولان نباید به بهانه این که امر به معروف و نهی از منکر اثری در جامعه ندارد از این مسوولیت شانه خالی کنند زیرا این فریضه قبل از وجوب عقلی ،وجوب شرعی است.
خباز ادامه داد : کار فرهنگی عشق و احساس مسئولیت می خواهد و آمران امر به معروف ونهی از منکر بدون حقوق و مواجب این فریضه الهی را احیا می کنند.
استاندار سمنان تصریح کرد : امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که 167 رسانه خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول فعالیت هستند و امر به معروف و نهی از منکر بایستی در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم جلوی شبهات را گرفته و فساد را در جامعه کمتر از قبل کنیم.
به گزارش ایرنا، در این نشست ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان،فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان دستگاه های اجرائی استان و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شهرستان ها در این نشست حضور داشتند.
6026/7339
خبرنگار: سارا خدادادی تنظیم : محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.