به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی چهارشنبه در نشست شواری اداری شهرستان شاهرود در سالن هلال احمر این شهر، افزود: این شرکت با ایجاد بیش از 15 هزار شغل، بزرگ ترین واحد تولیدی این شهرستان است و درصورت انتقال از شاهرود، آمار بیکاری این منطقه به بیش از 40 درصد می رسد.
وی افزود:اکنون حدود 6 هزار تن در حوزه معادن شاهرود شاغل هستند.
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خرید ملک البرز شرقی از سوی شهرداری شاهرود را وارد کردن خسارت به این شهر دانست و گفت: مردم در ازای دریافت خدمات، مالیات و عوارض پرداخت می کنند اما شهرداری این مبلغ های دریافتی را باید برای خرید زمین البرز شرقی هزینه کند.
حسینی شاهرودی درباره انتقال آب کالپوش هم گفت: آب رسانی به روستاهای کالپوش در اولویت قرار داشته و پس از آن انتقال آب به شاهرود انجام می شود.
وی همچنین به تشکیل دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: به گفته ریاست جمهوری، تحقق وعده های انتخاباتی و برنامه های ارایه شده توسط وزرا در زمان کسب رای اعتماد، خط قرمز دولت است.
این نماینده مجلس افزود: در انتخاب مدیران باید شایسته سالاری و توانمندی آنان درنظر گرفته شود و در صورت انتخاب آنان بر اساس نگاه سیاسی، به مردم ظلم می شود.
حسینی شاهرودی همچنین با تاکید بر اینکه دولت باید از تصدی گری دست بردارد، افزود: بخش خصوصی مهم ترین عامل برای توسعه اقتصاد هر کشور است اما در شرایط کنونی کمتر از 10 درصد از بودجه سالیانه کشور صرف پروژه های عمرانی شده و مابقی در امور جاری دولت هزینه می شود.
فرمانده تیپ 10 محرم هم به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از جان فشانی ها و ایثارگری های رزمندگان آن دوران پرداخت.
سردار حسین ابراهیمیان گفت: در این هشت سال، 19 عملیات بزرگ، 19عملیات متوسط و 124 عملیات کوچک انجام شد.
وی ادامه داد: رزمندگان شاهرودی در 14 عملیات بزرگ و سرنوشت ساز، 9 عملیات متوسط و تعداد بی شماری عملیات کوچک شرکت کرده و شهدای زیادی را تقدیم کردند.
ابراهیمیان با بیان اینکه بیشترین شهدای شهرستان متعلق به منطقه بسطام است، افزود: در آن زمان، شاهرود به نسبت جمعیت خود، با تقدیم یکهزار و 116 شهید، رتبه دوم را در میان دیگر شهرستان ها به دست آورد.
شهرستان شاهرود با 240 هزار نفر جمعیت و بیش از 50 هزار کیلومتر مربع وسعت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیانی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.