به گزارش ایرنا، اولین جشنواره بین المللی اقوام عشایر با حضور 15 استان کشور و کشورهای گرجستان، عراق در روزهای شانزدهم و هفدهم شهریور جمعه و شنبه همراه با بازی های بومی و محلی در شهرستان گرمسار برگزار شد.
-احمد واحدی رزمی کار دامغانی در ترکیب نهایی تیم ملی ووشوی جوانان ایران قرار گرفت تا به مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا که از 26 شهریور به میزبانی شهر «گومی» کره جنوبی برگزار می شود، اعزام خواهد شود.
-بیست و دومین دوره از مسابقات قهرمانی دختران نوجوان کشور با حضور 259 تکواندو کار در قالب 30 تیم در مجموعه ورزشی 'شهید دستغیب' شیراز برگزار شد و مبینا شاکری تکواندو کار سمنانی مدال طلای مسابقات را در وزن ششم به دست آورد.
- تیم کاراته سبک 'کان ذن ریو' استان سمنان که به مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک کان ذن ریو به استان البرز شهرستان ماهدشت در تاریخ 9 و 10 شهریور اعزام شده بود با کسب پنج مدال طلا، چهار نقره و 6 برنز به مقام سوم کشور دست یافت.
-اولین مرحله اردوی تیم ملی هاکی آقایان برای آمادگی و حضور در جام جهانی 2018 برلین از 11 لغایت 18 شهریور ماه با حضور 22 ورزشکار در شهرستان مهدی شهر اردو زدند.
-مهشاد عوض زاده دارت انداز گرمساری تیم استان سمنان به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد تا برای مسابقات جهانی ژاپن آماده شود.
- سی و چهارمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور رده سنی نوجوانان گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی » با شرکت 180 بازیکن از ٢٩ استان کشور به صورت تیمی ، یک نفره و 2نفره به مدت شش روز در سالن اختصاصی شهرستان سمنان برگزار شد که زنجان مقام نخست مسابقات تیمی را از آن خود کرد و تیم بدمینتون تهران دوم و تیم های فارس و همدان به طور مشترک سوم شدند.
37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 21 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است.
7344/6026
*خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.