به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که از مجموع 369 هزار مشترک برق در استان ، به لحاظ تعدادی، 5/2 درصد آن مربوط به شهرستان سرخه است افزود: حدود 7 درصد انرژی استان سهم مشترکین این شهرستان می باشد که 74 درصد این انرژی در صنعت و 16 درصد در بخش کشاورزی مصرف می شود.
وی با بیان این که پیک سائی یکی از مولفه های مهم ارتقای بهره وری شبکه ها می باشد یادآور شد: از 40 اشتراک بخش معدن و گچ در سرخه، 38 مشترک، قرارداد همکاری در طرح تعطیلات و تعمیرات و زمان بندی استفاده(Tou) با این شرکت منعقد کرده و چهار مگاوات صرفه جوئی و مشارکت در این طرح ها را دارند.
وی بـا عنـوان ایـن که از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید تاکنون، سرمایه گـذاری مناسبی در توسعـه زیرساخـت های برق رسانی در استان به ویژه در شهرستان سرخه صورت گرفته یادآور شد : ظرف چهار سال اخیر بیش از 15 میلیارد ریال در تاسیسات توزیع برق این شهرستان سرمایه گذاری گردیده است.
وی خاطر نشان کرد : برای اعتبارات امسال پروژه های عمرانی برق رسانی صنعت توزیع برق شهرستان سرخه، 11 میلیارد ریال پیش بینی شده و از آغاز امسال تا زمان حاضر، مبلغ چهار میلیارد و 566 میلیون ریال جذب شده است.

 

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714102
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.