در این مطلب آمده است: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران همانطور که انتظار می رفت با حضور حداکثری ملت ایران و انتخاب رییس جمهور منتخب و با اکثریت آرا، انتخاباتی تمام عیار و کم نظیر بود.
نتیجه منتشره از آرای مردمی به تفکیک استانی علاوه بر میزان درصد شرکت کنندگان در انتخابات، حامل پیام مهمی بود که فارغ از نتیجه انتخابات باید به آن توجه داشت و آن انتظارات مردم از رییس جمهور جدی است چه تحقق وعده های دوران رقابت های انتخاباتی رییس جمهور منتخب و چه نظرات و خواسته های مردمی که به دیگر نامزدها رای دادند.
اما در استان سمنان علاوه بر حضور بالای مردم و آرای قابل توجه، اتفاق جالب توجهی رخ داد که نیازمند توجه و برخورد آگاهانه مردم فهیم استان است.
همانطور که همگان اطلاع دارند آرای استان سمنان با یک ویژگی خاص همراه بود به طوری که هر کدام از نامزدها و رقبای جدی توانسته اند بیشترین آرا را به تفکیک در شهرهای شرقی و غربی استان به خود اختصاص دهند؛ مساله مهم اینجاست که باید بدانیم این اختلاف آرا چیزی جز اختلاف سلیقه در انتخاب نامزدهای مورد نظر نبوده و نیست.
اصل این انتخابات حضور مردم ایران اسلامی و ارایه تصویری واقعی از یک دموکراسی تمام عیار جمهوری اسلامی ایران است. اکنون آنچه لازم و ضروری است وحدت و انسجام و همدلی برای ادامه حرکت قطار پیشرفت و توسعه کشور است و نباید اجازه دهیم که دشمنان قسم خورده از کوچکترین مسایل اختلافی چه سلیقه ای و چه منطقه ای بهره برد و با توطئه های گوناگون این وحدت را خدشه دار کند.
به طور حتم ضرر و زیان هر نوع اختلاف که دشمن بتواند از آن سو استفاده کند متوجه کشور و مردم این مرز و بوم خواهد بود و هیچ گروهی از آن سود نخواهند برد الا دشمنان.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.