سیدمحمدرضا هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تسهیلات رونق تولید و سامانه بهین یاب کلید رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شاهرود بوده و با این رویکرد ارزشمند بخش قابل توجهی از مشکلات این واحد برطرف شده است.
وی خاطرنشان کرد : نام نویسی در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سال 96 نیز ادامه می یابد و با این رویکرد ارزشمند انتظار می رود تعداد دیگری از واحدهای صنعتی و تولیدی شاهرود به چرخه تولید بازگردند.
وی با بیان این که با تدبیر دولت یازدهم کارخانه کنسانتره میوه شاهرود که به دلیل مشکلات مالی و بدهی بانکی حدود چهارسال تعطیل شده بود در سال 95 به چرخه تولید بازگشت، گفت : روزانه در این کارخانه 350 تن سیب، 240 تن زرد آلو و 160تن آلبالو کنسانتره می شود و به گفته کارشناسان خسارت تعطیلی این کارخانه سالانه 250 میلیارد ریال برآورد شد.
هاشمی با بیان این که خدمات ارزنده دولت یازدهم زمینه افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در شهرستان شاهرود فراهم کرد، گفت: با درنظرگرفتن ظرفیت های اقتصادی و صنعتی منطقه ای برای رفع مشکلات بیکاری جوانان و افزایش اشتغال، اقدامات مثبتی از سوی دولت یازدهم در چهارسال گذشته در این شهرستان انجام شده است.
فرماندارشاهرود ادامه داد : دولت دوازدهم نیز مصمم است برای افزایش رونق اقتصادی در نقاط مختلف استان قدم های جدی برمی دارد و با این رویکرد می توان بخش قابل توجهی از اشتغال جوانان را برطرف کرد.
در شهرستان شاهرود حدود 270 واحدتولیدی وجود دارد.
شهرستان شاهرود 218 هزار و 628 نفر جمعیت دارد.
7339/ خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.